شناسهٔ خبر: 67258884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در نشست تکریم و معارفه مدیران شهری شیراز مطرح شد؛

مسیر خدمت‌رسانی به مردم تقویت شود/ ضرورت انجام امور طبق قانون

زهرا عسگری

در نشست تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهرداری شیراز بر ضرورت تقویت خدمت‌رسانی به مردم، چرخش مدیریت به منظور تقویت دستگاه‌ها و انجام امور طبق قانون تأکید شد.

صاحب‌خبر -

بخشی از هفتاد و پنجمین جلسه شورای معاونین شهرداری شیراز به تکریم و معارفه برخی مدیران اختصاص که در آن بر چرخش مدیریتی مرسوم و تحول ساختاری تأکید شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۳۰ خرداد در این جلسه اظهار کرد: اگر امروز در مجموعه شهرداری اقدامات کم‌نظیر و بی‌نظیری رخ داده در سایه همدلی، هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و بدنه مدیریتی خود شهرداری است که انتظار داریم این مسیر خدمت‌رسانی به مردم تقویت شود.

علیرضا اسکندری بیان کرد: مدیران جدید در مسیر تقویت اقدامات مثبت که مدیران پیشین انجام داده‌اند، حرکت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه اظهار کرد: چرخش مدیریتی باعث استفاده از ظرفیت دیگر افراد در مدیریت‌ها و تقویت دستگاه‌ها می‌شود.

سید ابراهیم حسینی بر تکریم نیروها تأکید کرد و ادامه داد: باید از تجربیات افراد استفاده شود.

وی با بیان اینکه همواره تاکید بر انجام کلیه امور طبق قانون است، گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید طوری تنظیم شود که مدیران طبق ضوابط و مقررات با همراهی ناظرین شورای اسلامی شهر در مناطق و سایر بخش‌های شهرداری اقدامات خود را انجام دهند.

شهردار شیراز نیز با بیان اینکه تغییر و تحول در جهت تعالی و رشد دستگاه مرسوم است، مدیران پیشین و جدید را تکریم کرد.

محمدحسن اسدی با اشاره به حساسیت معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی بر نقش مؤثر معاون پیشین این‌ معاونت تأکید کرد و خواستار استفاده از تجربیات وی شد.

وی همچنین تحولات در حوزه برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی که تحولات کل شهرداری را رقم می‌زند، را سرلوحه کار این معاونت دانست.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بر تقویت حرکت شهرداری این کلان‌شهر تأکید کرد.

محمود صفایی با بیان اینکه مدیران جدید، در راستای مسیر مدیران قبلی حرکت کنند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف موجب تقویت و پویایی مجموعه شهرداری شیراز می‌شود.

قائم‌مقام شهردار شیراز نیز که از نظم سیستماتیک شهرداری شیراز سخن می‌گفت، این مقوله را نشان از تلاش معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: به دلیل تلاش‌های انجام‌شده در معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، همه اقدامات شهرداری شیراز قابل رصد بوده و برنامه‌ریزی‌ها با اطلاعات دقیق قابل انجام است.

به گفته وی، با سامانه‌های راه‌اندازی شده در حوزه برنامه‌ریزی، کنترل در پروژه‌ها و بودجه صورت می‌پذیرد که در سال‌های قبل وجود نداشت.

قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین بیان کرد: شهرداری این کلان‌شهر در ریل پیشرفت و سازندگی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، طی این مراسم علی فراشاییان به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز معارفه و از زحمات محمدعلی راضی معاون پیشین تجلیل و وی به عنوان مشاور و دستیار در امور برنامه‌ریزی معارفه شد.

همچنین شهرام سبزیان‌فرد در سمت سرپرست منطقه ۵، سید عباس هاشمی‌نژاد سرپرست منطقه ۱۰ و بهزاد پرنیان به عنوان سرپرست منطقه ۱۱ شهرداری شیراز معارفه و از زحمات مرحوم رضا مسعودی شهردار فقید منطقه ۵ و اردلان رزمجویی در سمت سرپرستی این‌ منطقه، شهرام سبزیان‌فرد شهردار سابق منطقه ۱۰ و علی فراشاییان شهردار سابق منطقه ۱۱ تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام 

نظر شما