شناسهٔ خبر: 67257198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

دسترسی 95 درصد روستاهای شهرستان ماهنشان به اینترنت پرسرعت | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در جلسه بررسی مشکلات و مسائل زیرساخت های روستاهای شهرستان ماهنشان در محل فرمانداری این شهرستان حضور پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، جلسه بررسی مشکلات و مسائل زیرساخت های روستاهای شهرستان ماهنشان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه محمدرضا محمدی فرماندار شهرستان ماهنشان ضمن بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه زیرساختی روستاهای شهرستان را مطرح کرد.
فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین نیز با اشاره به دسترسی 95 درصد روستاهای شهرستان ماهنشان به اینترنت پرسرعت، گفت: 13 روستا بالای 20 خانوار با بودجه 300 میلیارد ریالی در دولت سیزدهم به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و بنا بر برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز 15 روستای بالای 20 خانوار دیگر به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا می کنند.
توکلی در خصوص برنامه توسعه فیبر نوری شهرستان، از اجرای فیبر نوری روستایی به مسافت 100 کیلومتر به منظور بهبود کیفیت و همچنین پایداری ارتباطات روستایی در ماهنشان خبر داد و افزود شهر ماهنشان نیز به عنوان چهارمین شهر استان جهت آغاز طرح ملی فیبر رسانی به منازل و کسب و کارها در دستور کار قرار دارد.
در این جلسه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، تعدادی از اعضای شورای اداری شهرستان ماهنشان شامل فرماندار شهرستان، بخشداران بخش مرکزی، بخش انگوران و نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

نظر شما