شناسهٔ خبر: 67256621 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: البته قهرمانی ایتالیا شگفتی نیست ایتالیا قبلا هم قهرمان جام ملت ها شده است.

صحبت‌های دستیار قلعه‌نویی درباره قهرمان یورو ۲۰۲۴

صحبت‌های دستیار قلعه‌نویی درباره قهرمان یورو ۲۰۲۴

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی امیر قلعه‌نویی در مراسم برترین های فوتسال در جمع خبرنگاران در مورد مسابقات جام ملت های اروپا اظهار داشت: ایتالیا خیلی خوب بود. لحظه های اول داشت بازی را از دست می داد اما به بازی برگشت. تیمی دیدیم که خیلی خوب آماده است. امیدوارم همین روند را ادامه بدهد و بهترین نتایج را بگیرد.
وی در مورد اینکه کدام تیم را مدعی قهرمانی دیده است گفت: جواب این سوال خیلی سخت است. وقتی این رقابت ها را می بینید بعد از دیدن اولین مسابقه گفتن اینکه کدام تیم قهرمان می شود، سخت است. یادم است در جام جهانی آفریقای جنوبی، اسپانیا مقابل سوئیس در بازی اول شکست خورد یا آرژانتین مقابل عربستان در بازی اول شکست خورد. امیدوارم شگفتی در این رقابت ها شاهد باشیم. البته قهرمانی ایتالیا شگفتی نیست ایتالیا قبلا هم قهرمان جام ملت ها شده است و تیم آلمان هم خیلی خوب است. ببینیم چه نتایجی رخ می دهد.
مانیکونه در مورد تقابل اسپانیا و ایتالیا گفت: ایتالیا و اسپانیا بازی بسیار زیباست. اسپانیا در حد مدعی در این رقابت‌ها ظاهر شده است. ایتالیا برای نتیجه مناسب تلاش می کند.
وی در مورد تغییر نسل در خط دفاع تیم ملی ایتالیا عنوان کرد: به نظرم فوتبال تغییر کرده است و همه تیم ها نتایج خوبی می گیرند. فوتبال جهانی شده و تغییر کرده است. به نظرم حتی تاکتیک ایتالیا هم نسبت به قبل تغییر کرده است. مقابل اسپانیا کاملا دفاعی بازی نمی‌کنیم اما فاز دفاعی مان را تقویت خواهیم کرد. در بحث دفاعی و هجومی هم تلاش می‌کنند تاثیرگذار باشند.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما