شناسهٔ خبر: 67256462 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سفیر یمن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هدف قرار دادن ناو «آیزنهاور» نقطه عطفی در تاریخ مقاومت است

محمد ابراهیم الدیلمی با تاکید بر اینکه پیروزی‌های محور مقاومت بیشتر از گذشته شده است، گفت: هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آمریکایی از سوی یمنی‌ها و انجام عملیات وعده صادق توسط ایرانی‌ها نقطه عطفی در تاریخ مقاومت است.

صاحب‌خبر -

«ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر یمن در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس در تشریح حمایت تمام‌قد یمنی‌ها از ملت مظلوم فلسطین با بیان اینکه نیرو‌های مسلح یمن در مرحله چهارم عملیات ضد صهیونیستی قرار دارند، اظهار داشت: نیروهای یمنی همراه سایر برادران‌شان در محور مقاومت در تمامی جبهه‌ها کنار فلسطینی هستند و به وظیفه خود عمل می‌کنند؛ وظیفه‌ای که در چارچوب هماهنگی خوب و اقدامات مشترک بین اعضای محور مقاومت صورت می‌گیرد. 

محمدالدیلمی در ادامه به اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح یمن ناو هواپیمابر آمریکایی «آیزنهاور» را دو بار متوالی مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آمریکایی از سوی یمنی‌ها و عملیات وعده صادق توسط ایرانی‌ها نقطه عطفی در تاریخ مقاومت و در تاریخ حمایت از ملت فلسطین است. 

وی با تاکید بر اینکه ناو آیزنهاور سمبل قدرت و هیمنه آمریکا است که توسط رزمندگان محور مقاومت در یمن مورد هدف واقع شد، گفت: اگر ایستادگی و بردباری فرزندان فلسطین و حمایت محور مقاومت نبود، دشمن صهیونیستی همان روز‌های اول به اهداف اعلامی خود دست پیدا می‌کرد، اما به فضل الهی، توانستیم دشمن را متوقف کنیم تا به اهدافش نرسد و این در حد خود یک پیروزی و دستاورد بزرگ هست.

محمد‌الدیلمی بیان داشت: نبرد غزه از همان ابتدا، نبردی طولانی بود؛ لذا از همان لحظات نخست متوجه شدیم که در برابر یک طرح و پروژه طولانی مدت هستیم که نیاز به یک صبر راهبردی داریم تا بتوانیم نبرد دشمن صهیونیستی در غزه که با حمایت آمریکا و کشور‌های غربی صورت می‌گیرد، به یک نبرد فرسایشی تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شکست بزرگ اسرائیل از همان لحظات اولیه طوفان‌الاقصی شروع شده بود، بیان داشت: پیروزی‌های محور مقاومت بیشتر از گذشته شده است و به فضل الهی و به برکت خون شهیدان و جانفشانی‌های ملت فلسطین و همراهی گروه‌‌های مقاومت بر طرح آمریکایی‌صهیونیستی پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/ 271

برچسب‌ها:

نظر شما