شناسهٔ خبر: 67256058 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۱۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد شهرستان دیر اهد... -

اقتصاد ایران: بوشهر- جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر از اهدای ۱۱۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالکریم پولادی فر سه شنبه شب در آئین اهدای ۱۱۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد، اظهار داشت: سپاه در کنار مأموریت حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه خدمت رسانی و تعامل و کمک به دولت هم اقدامات خوبی انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر افزود: سپاه شهرستان دیر علاوه بر تأمین امنیت مراسمات در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در کنار فراجا، در زمینه علمی و پژوهشی و بهداشتی و ویزیت رایگان به روستاها اقدامات خوبی داشته که راه اندازی درمانگاه شهید خلیل فخرایی از این نمونه است.

پولادی فر گفت: همچنین در عرصه فرهنگی، اجتماعی و جهاد تبیین و اعزام بسیجیان به اردوهای زیارتی و راهیان نور و یادواره‌های شهدا فعالیت‌های خوبی داشته ایم.

وی اضافه کرد: مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی سپاه در عرصه خدمتگزاری در کنار دیگر نهادها، خدمت رسانی به محرومین است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر بیان کرد: سپاه شهرستان دیر در سال گذشته و جاری اقدامات خوبی در حوزه بسیج سازندگی و اردوهای جهادی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در شهرستان وجود دارد، گفت: بهسازی و مرمت خانه نیازمندان، توزیع ۷۰ سری جهیزیه، تعامل با شهرداری دیر در ایجاد مسیر امامزاده شاه ابوالقاسم و امروز نیز تأمین ۱۱۰ دستگاه کولر از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه شهرستان است.

پولادی فر گفت: شهرستان دیر نسبت به جمعیت در استان بوشهر، بیشترین واگذاری کولر به مددجویان کمیته امداد دارد.

وی افزود: سپاه شهرستان دیر در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم پیشگام بوده است.

نظر شما