شناسهٔ خبر: 67255897 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

کارگاه تولید اثر "زنده برای توام" در زاهدان آغاز به کار کرد

صاحب‌خبر -


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ کارگاه بزرگ تولید اثر «زنده برای توام» با هدف معرفی ویژگی‌های والای رئیس جمهور شهید به عنوان خادم فرهنگ، وحدت ملی، میهن پرستی و افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو در حال برگزاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین آغاز به کار این کارگاه، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر بیان کرد: ایران اسلامی پس از شهادت رئیس جمهور و همراهان وی با وضعیت ویژه‌ای رو به رو شده است، این اتفاق غیرمترقبه همه را بهت زده کرد و تراز جدیدی از مدیریت را در کشور به ثبت رساند.
وی افزود: شهید جمهور در ابعاد مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و ... نقش ماندگاری از خود برجای گذاشت، وی حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور که مردم آن تاکنون هیچ رئیس جمهور و مسئولی را ندیده بودند، حضور پیدا کرد و در نهایت در یکی از برنامه‌های کاری به شهادت رسید.
سرگزی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه امسال اظهار کرد: می طلبد که در آستانه این رویداد مهم، به عنوان جامعه فرهنگی و هنری اقدامی انجام دهیم که برگزاری کارگاه ۲ روزه تولید اثر "زنده برای توام" نیز در همین راستا برنامه ریزی شد.
این مقام مسئول با اشاره به حضور مفاخر فرهنگی و هنری استان در این کارگاه، گفت: همه واحدهای فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار جامعه فرهنگی و هنری استان به عنوان پیاده نظام در خط مقدم و پای کار هستند تا شاهد برپایی هر چه باشکوه این رویداد باشیم و کار فاخری را به مردم تقدیم کنیم.
وی اضافه کرد: هنرمندان برجسته رشته‌های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، عکاسی، فیلم‌سازی، انیمیشن و موسیقی در این کارگاه ۲ روزه، تولید اثر خواهند داشت که آثار آن ها از اول تا ۶ تیرماه، هر روز در یک نقطه از معابر پر تردد شهری برای عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.
گفتنی است؛ اجرای گروه موسیقی میهمان از استان کردستان از جمله ویژه برنامه های آیین آغاز به کار این کارگاه بود.

نظر شما