شناسهٔ خبر: 67255275 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد

در راستای همکاری های بین المللی  شرکت nbsبا سازمان  های مهم بین المللی توسعه ‌ وجهانی شدن nbsدر سایر کشورهای جهان نیز بزودی عملیاتی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  بولتن نیوز به نقل از صبح مشهد، در راستای همکاری های بین المللی  شرکت nbsبا سازمان  های مهم بین المللی توسعه ‌ وجهانی شدن nbsدر سایر کشورهای جهان نیز بزودی عملیاتی می‌شود.

همچنین محصول سلامت محور nbs اختراع دکتر عارف خلخالی تایدیه توسعه پایدار سازمان ملل متحد را بدست آورده است و از جانب سازمان ملل به عنوان آیتمی در برابر چالشهای پزشکی جهان به همه کشورهای جهان برای توسعه پایدار توصیه شده است .

گفتنی است،پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم‌های بدن با فرآوری غلات در درمان بیماران مبتلا به ویروس های ریوی و تنفسی مؤثر است ودر تقویت سیستمهای بدن وتضمین سلامتی بدن موثر است.

اختراع پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم‌های بدن با فرآوری غلات” به شماره ثبت اختراع ۹۹۱۷۲، در داخل کشور و با انجام کارآزمایی‌های بالینی در بیمارستان‌های سینای همدان و امام خمینی تهران و چاپ مقالات معتبر در مجلات علمی جهان .مورد توجه مجامع معتبر علمی خارجی قرار گرفت و بیش از ۶۰ ایمیل از کنفرانس های مهم و علمی دنیا به دست این تیم رسیده است.

همچنین به خاطر نو آوری در علوم تغذیه در تقویت سیستم ایمنی در برابر بیماری‌ها توسط اختراع nbsعضویت افتخاری در جامعه تغذیه امریکا به دکتر عارف خلخالی داده شده است

شرکت در کنفرانسهای بزرگ بین المللی وین اتریش وبارسلونای اسپانیا جهت معرفی nbsاز دیگر دستاوردهای این محصول سلامت محور می‌باشد .

نظر شما