شناسهٔ خبر: 67255155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ستاد انتخاباتی قالیباف در قوچان افتتاح شد

قوچان- ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب با حضور سید مهدی طباطبایی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت خراسان رضوی در شهرستان قوچان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه با حضور سید مهدی طباطبایی، دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی و جمع کثیری از مردم قوچان در خیابان ولی‌عصر این شهرستان افتتاح شد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی در این مراسم با تأکید بر اینکه توجه به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری امروز بر همگان تکلیف است گفت: همه تکلیف دارند در این مسیر حماسه بزرگی را در ۸ تیرماه خلق کنند و اصلی‌ترین مساله برای انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی است.

وی بابیان اینکه کارآمدی، خستگی‌ناپذیری، اعتقاد به مبانی انقلاب و تلاش از ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح است که مقام معظم رهبری به آن تأکید داشته‌اند، تصریح کرد: بر اساس تأیید شورای نگهبان ۶ کاندیدای نهایی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که همه آن‌ها دغدغه خدمت به نظام اسلامی را دارند.

طباطبایی، محمدباقر قالیباف را فردی اصلح با ویژگی‌هایی همچون کارآمدی، تلاش و فعالیت شبانه‌روزی دانست و خاطرنشان کرد: قالیباف فرزند خراسان بوده که در کارنامه فعالیتی خود در دوران دفاع مقدس از فرمانده دسته، گروهان، جانشین و فرمانده گردان، فرمانده تیپ و فرمانده لشکر ۵ نصر را بر عهده داشته است که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه فرزندان قوچان شناخت کافی نسبت به وی دارند.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، فرماندهی نیروی هوا و فضا سپاه نیروی انتظامی، ۱۲ سال خدمت در شهرداری تهران و ریاست مجلس شورای اسلامی گوشه‌ای از فعالیت‌های پرافتخار این کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه‌داریم تمام خدمات این کاندید جهادی را تبیین و به اطلاع مردم برسانیم، تأکید کرد: کسی جز قالیباف نمی‌تواند مسیر ریل‌گذاری شده شهید جمهور را ادامه دهد.

طباطبایی اضافه کرد: محمدباقر قالیباف از جنس کار بوده و دغدغه‌اش فعالیت و تلاش است، خستگی‌ناپذیر او همیشه مشهود بوده و امروز می‌تواند در سنگر ریاست جمهوری قرار گیرد و در خدمت مردم باشد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی از شکل‌گیری ستادهای رسمی و مردمی این کاندیدای ریاست جمهوری در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون ۳۰ ستاد تبلیغاتی در نقاط مختلف مشهد مقدس فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا مردم نسبت به فعالیت‌ها و اقدامات محمدباقر قالیباف بیشتر آشنا شوند.

نظر شما