شناسهٔ خبر: 67255116 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی - اکون

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از حملات پهپادی و موشکی خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که حملات جدیدی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۲۰ عصر روز سه‌شنبه هجدهم ژوئن ۲۰۲۴ پادگان زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این همزمان با حمله موشکی به پادگان صهیونیستی «زبدین»، موضع صهیونیستی «الرمثا» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان موشک‌باران شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تروری که دشمن در شهرک الشهابیه به اجرا درآورد، رزمندگان مقاومت اسلامی حمله‌ای هوایی را با استفاده از پهپادهای انتحاری علیه استحکامات توپخانه‌ای گردان ۴۱۱ تیپ آتش ۲۸۸ در نافه زیف انجام دادند.

حزب‌الله لبنان تصریح کرد: در این حمله نقاط تجمع نظامیان دشمن هدف قرار گرفت و پهپادها به صورت دقیق به اهداف خود اصابت نموده و تلفاتی قطعی را به آنان وارد کردند. همچنین در نتیجه این حمله، این موضع دچار آتش‌سوزی شد.

این در حالی است که کمی پیش‌تر نیز دفتر رسانه‌ای حزب‌الله لبنان تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی «هدهد» را منتشر کرد که نشان می‌دهد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه «حیفا» تحت رصد و شناسایی مقاومت اسلامی لبنان قرار دارد.

نظر شما