شناسهٔ خبر: 67274212 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ضربه سنگین حزب‌الله به اشغالگران/به ۳ پایگاه نظامی حمله موشکی شد

حزب الله لبنان شامگاه امروز (چهارشنبه) سه پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین مورد حمله موشکی و راکتی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که حملات جدیدی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

منابع رسانه‌ای شامگاه امروز (چهارشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضعی در شمال فلسطین اشغالی طی چند حمله موشکی و راکتی حزب‌الله لبنان خبر دادند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنبش حزب الله لبنان پایگاه‌های نظامی «الرمثا»، «السماقه»، «زبدین» اشغالگران صهیونیست را در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا هدف حملات موشکی قرار داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تجاوزهای رژیم اسرائیل به روستاها و شهرک‌های واقع در جنوب لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی شامگاه امروز چهارشنبه نوزدهم ژوئن ۲۰۲۴ پادگان زبدین، الرمثا و السماقه واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

برپایه این گزارش، در پی این حمله آژیرهای خطر در مناطق مختلف مناطق اشغالی به صدا درآمد.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

نظر شما