شناسهٔ خبر: 67275167 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ادامه اعتراضات در اراضی اشغالی در چندمین شب متوالی؛

تظاهرات گسترده خانواده اسرا در مقابل کنست تل آویو

معترضان و خانواده‌های اسرای نظامی نزد حماس در جریان تجمع اعتراضی در مقابل کنست با سردادن شعارهایی ضد نتانیاهو خواستار توافق برای آزادی سریع اسرای خود شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، معترضان صهیونیست چهارشنبه شب بار دیگر علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

به گزارش النشره لبنان، در تداوم بحران داخلی در سرزمین‌های اشغالی، معترضان بار دیگر علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

برخی گزارش‌ها نیز از تل آویو حاکیست که معترضان صهیونیستی عصر روز چهارشنبه پس از ورود به ساختمان کنست خواستار بازگشت اسرای فوری خود از غزه شدند و با سردادن شعارهایی ضد کابینه بنیامین نتانیاهو شعار اعلام کردند که نباید وی سرکار باشد و باید انتخابات زودهنگام برگزار شود.

از سوی دیگر، گزارش‌های خبری حاکیست که شهرک‌نشینان اشغالی در عسقلان نیز با در اعتراض به عدم امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطینی در غزه به خیابان‌ها سرازیر شدند و علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و کابینه وی شعارهای اعتراضی سر دادند.

همچنین، «ناحوم بارنیگ» تحلیلگر سیاسی روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در ارزیابی از افزایش اعتراضات در اراضی اشغالی اذعان کرد که که شمار معترضان ضد کابینه نتانیاهو و رئیس آن، روزبه روز گسترده‌تر می‌شود و اعتراضات به اصلاحات قضائی نتانیاهو در سال گذشته اینک با اضافه شدن خواسته‌های دیگر از جمله توافق مبادله اسرا و سرنگونی کابینه بیش از بیش پررنگ‌تر شده است.

گفتنی است که معترضان صهیونیست دیروز (سه شنبه) نیز در خیابان‌های اصلی شهر قدس اشغالی و هرتزلیا و تل‌آویو تظاهرات کردند و برگزاری زودهنگام انتخابات را خواستار شدند.

نظر شما