شناسهٔ خبر: 67254767 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت داوران فستیوال «آمیکورتی ایتالیا» شد

فاطمه معتمد آریا بازیگر و کارگردان ایرانی رئیس هیئت داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا شد و حسین سلیمانی بازیگر سینما در جایگاه داوری در کنار این بازیگر خواهد بود. ششمین دوره فستیوال آمیکورتی در حالی باحضور پررنگ هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود که از سال گذشته میلاد منصوری و دنیز متوسلی به عنوان اعضای رسمی این فستیوال منصوب شده بودند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا: فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت داوران فستیوال «آمیکورتی ایتالیا» و حسین سلیمانی داور این جشنواره شد.
 
فاطمه معتمد آریا بازیگر و کارگردان ایرانی رئیس هیئت داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا شد و حسین سلیمانی بازیگر سینما در جایگاه داوری در کنار این بازیگر خواهد بود.
 
ششمین دوره فستیوال آمیکورتی در حالی باحضور پررنگ هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود که از سال گذشته میلاد منصوری و دنیز متوسلی به عنوان اعضای رسمی این فستیوال منصوب شده‌ بودند.
 
«فریمن جبارزاده» خواننده ایرانی که در آخرین همکاری خود با خواننده ایتالیایی «آلبانو» ترک مشترکی را منتشر کرد، دیگر چهره ایرانی‌ست که در بخش موزیک ویدئو به عنوان داور، تیم داوران را همراهی می‌کند.
 
فستیوال آمیکورتی ایتالیا به مدیریت اینتریتا روسی، تهیه‌کننده و کارگردان هنری ایتالیایی و رئیس فستیوال، هر سال از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ ژوئن در ایتالیا برگزار می‌شود.
 
آمیکورتی در ۶ بخش فیلم کوتاه، فیلم بلند، فیلم کوتاه بین‌المللی ،موزیک ویدئو برگزار می‌شود و در روز ۲۹ ژوئن جوایز در اختتامیه فستیوال جوایز برندگان با حضور عوامل فیلم و هیئت داوران اهدا خواهد شد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما