شناسهٔ خبر: 67262246 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت داوران فستیوال «آمیکورتی ایتالیا» شد 

مریم قربانی‌نیا

فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت داوران فستیوال «آمیکورتی ایتالیا» و حسین سلیمانی داور این جشنواره شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، فاطمه معتمدآریا بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی بعد از تجربه داوری در فستیوال ونیز و چندین فستیوال بین المللی دیگر، رئیس هیئت داوران فستیوال آمیکورتی ایتالیا شد و حسین سلیمانی بازیگر سینما بعد از گذشت ۲۹ سال از تجربه بازی در کنار فاطمه معتمدآریا در فیلم سینمایی مهر مادری، در جایگاه داوری در کنار ایشان خواهد بود.

ششمین دوره فستیوال آمیکورتی در حالی باحضور پررنگ هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود که از سال گذشته میلاد منصوری و دنیز متوسلی به عنوان اعضای رسمی این فستیوال منصوب شده‌ بودند.

«فریمن جبارزاده» خواننده مطرح ایرانی که در آخرین همکاری خود با خواننده سرشناس ایتالیایی «آلبانو» ترک مشترکی را منتشر کرد، دیگر چهره ایرانی‌ست که در بخش موزیک ویدئو به عنوان داور، تیم داوران را همراهی می‌کند .

فستیوال آمیکورتی ایتالیا به مدیریت اینتریتا روسی، تهیه‌کننده و کارگردان هنری ایتالیایی و رئیس فستیوال، هر سال از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ ژوئن در ایتالیا برگزار می‌شود.

آمیکورتی در ۶ بخش فیلم کوتاه، فیلم بلند، فیلم کوتاه بین‌المللی ،موزیک ویدئو برگزار می‌شود و در روز ۲۹ ژوئن جوایز در اختتامیه فستیوال جوایز برندگان با حضور عوامل فیلم و هیئت داوران اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما