شناسهٔ خبر: 67254083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در گیلان/ ۳۰۰ قاچاقچی دستگیر شدند

سردار «حسن‌پور» با اشاره به کشف بیش از یک تن و ۹۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان گفت: در این مدت در استان بیش از ۳۰۰ قاچاقچی انواع مواد مخدر با تمرکز و رصد پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «حسین حسن‌پور» جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پلیس گیلان در اجرای هشتمین مرحله از طرح آرامش ضمن تبریک عید سعید  قربان، یکی از اولویت‌ها و ماموریت‌های حساس پلیس را برخورد و مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اعلام کرد و اظهار داشت: در ۳ ماه گذشته از سال جاری با همکاری عوامل انتظامی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیش از یک تن و ۹۳۰ کیلوگرم انواع  موادمخدر در استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۲ درصدی داشته است افزود: در این مدت حدود ۵ هزار و ۶۰۰ معتاد، قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی دستگیر‌های حوزه مواد مخدر در سالجاری اذعان داشت: در این مدت در استان بیش از ۳۰۰ قاچاقچی انواع مواد مخدر با تمرکز و رصد پلیس، شناسایی و دستگیر و ۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز منهدم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه برخورد با معتادان متجاهر، قاچاقچیان و مصرف‌کنندگان موادمخدر مطالبه مردم از پلیس است به اجرای هشتمین مرحله از طرح آرامش در شهر به مدت دو روز در نقاط آلوده در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای اجرای این طرح بیش از ۱۵۰ کیلو  انواع مواد مخدر کشف و ۵۷۰  متهم اعم از قاچاقچی، خرده فروش و معتاد دستگیر شدند.

سردار حسن پور با اشاره به برخورد قاطع و جدی پلیس با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر از همکاری و تعامل بسیار خوب مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد.

وی به برقراری بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ تماس عملیاتی روزانه مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت تهیه و توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری اصحاب رسانه در انتقال مطالبه‌گری مردم به پلیس از خانواده‌ها خواست بر فعالیت فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما