شناسهٔ خبر: 67248496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف ۲ تن مواد مخدر در گیلان/ دستگیری ۳۰۰ قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از یک تن و ۹۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان گفت: در این مدت در استان بیش از ۳۰۰ قاچاقچی انواع مواد مخدر با تمرکز و رصد پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس گیلان در اجرای هشتمین مرحله از طرح آرامش ضمن تبریک عید سعید قربان، یکی از اولویت‌ها و ماموریت‌های حساس پلیس را برخورد و مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اعلام کرد و اظهار کرد: طی سه ماه گذشته از سال جاری با همکاری عوامل انتظامی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیش از یک تن و 930 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است. 

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 32 درصدی داشته است، افزود: در این مدت حدود پنج هزار و 600 معتاد، قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند. 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به افزایش 19 درصدی دستگیرهای حوزه مواد مخدر در سالجاری بیان کرد: در این مدت در استان بیش از 300 قاچاقچی انواع مواد مخدر با تمرکز و رصد پلیس، شناسایی و دستگیر و 6 باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز منهدم شده است. 

حسن‌پور با بیان اینکه برخورد با معتادان متجاهر، قاچاقچیان و مصرف‌کنندگان موادمخدر مطالبه مردم از پلیس است به اجرای هشتمین مرحله از طرح آرامش در شهر به مدت دو روز در نقاط آلوده در سطح استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از 150کیلو انواع مواد مخدر کشف و 570 متهم اعم از قاچاقچی، خرده فروش و معتاد دستگیر شدند. 

وی با اشاره به برخورد قاطع و جدی پلیس با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر از همکاری و تعامل بسیار خوب مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان به برقراری بیش از هشت هزار و 800 تماس عملیاتی روزانه مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت تهیه و توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

حسن‌پور با تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری اصحاب رسانه در انتقال مطالبه‌گری مردم به پلیس از خانواده‌ها خواست بر فعالیت فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما