شناسهٔ خبر: 67253695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست:

پاسگاه های محیط زیست تجهیز شدند/ جذب ۷۵۰ محیط بان

ساری- فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از تجهیز تمامی پایگاه ها و ایستگاه‌های محیط زیست به تجهیزات مدرن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جمشید محبت خانی شامگاه سه شنبه در آئین تقدیر از محیطبانان نمونه مازندران با بیان اینکه یک سری اقدامات در حوزه محیط زیست برای بار اول در دولت سیزدهم رقم خورد گفت: در این دولت چهار هنرستان محیطبانی در چهار منطقه راه اندازی شد.

وی با عنوان که ۱۲۰۰ دستگاه تجهیزات خوب بین محیطبان‌ها توزیع شده است گفت: تمام پاسگاه‌های محیطبانی مجهز به تجهیزات شدند و ۷۵۰ نفر طی سه سال گذشته در محیطبانی جذب شدند.

سرهنگ محبت خانی به عنوان اینکه ۱۳ درصد وسعت کشور جزو مناطق چهارگانه حفاظت شده محسوب می‌شود، گفت: حدود ۴۰۰۰ نفر حفاظت و صیانت از این عرصه‌ها را به عهده دارند.

وی شمار ایستگاه‌های محیط بانی را ۶۳۰ فقره ذکر کرد و گفت: برای حفظ این مناطق شده ۱۳۳ شهید تقدیم کردیم و ۳۷۵ نفر نیز جانباز شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با ارسال اینکه ۱۱ دستگاه دارای یگان حفاظت هستند، گفت: یگان حفاظت محیط زیست اجرایی و عملیاتی است و سالن ۵۴۰۰ قبضه سلاح توسط محیطبانان در کشور کشف می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از ثبت هشتم آبان ماه به عنوان روز ملی محیطبان خبر داد و گفت: از هر ۵ محیط بان یک محیط بان ن مونه ملی معرفی می‌شوند و مازندران ۵ محیطبان ملی معرفی کرده است.

نظر شما