شناسهٔ خبر: 67253669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

واکنش وزارت بهداشت فلسطین به شهادت دکتر الرنتیسی - اکونیوز

اقتصاد ایران: وزارت بهداشت فلسطین در غزه از نهادهای بین المللی خواست که اقدام فوری در قبال سرنوشت دهها نفر از کادر درمانی دربند رژیم صهیونیستی به عمل آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه به دنبال شهادت دکتر ایاد الرنتیسی مدیر بیمارستان زنان بیت لاهیا و قبل از آن نیز دکتر عدنان البرش رئیس بخش ارتوپد بیمارستان شفا در زندان‌های رژیم صهیونیستی، از تمامی نهادهای بین‌المللی و حقوقی خواست برای افشای سرنوشت ده‌ها نفر از کادر درمانی و پزشکی بازداشت شده در بیمارستان‌های این باریکه در حالی که مشغول انجام وظایف انسانی خود بودند، دست به اقدام و تحرکی فوری بزنند.

این درحالی است که رسانه صهیونیستی هاآرتص از شهادت دکتر ایاد الرنتیسی مدیر بیمارستان زنان بیت لاهیا در شمال نوار غزه در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی در عسقلان خبر داد.

این روزنامه اشاره کرد که دکتر الرنتیسی یک هفته پس از بازداشت توسط نظامیان اسرائیلی در نوامبر گذشته، در مرکز تحقیق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک در عسقلان به شهادت رسیده است.

تاکنون ده‌ها نفر از ساکنان نوار غزه که در جریان جنگ توسط ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده و به بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی منتقل شدند، تحت شکنجه به شهادت رسیدند.

نظر شما