شناسهٔ خبر: 67253666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

فروردین: برخورد با فساد در فوتبال از دانه‌درشت‌ها آغاز شود

خبرگزاری ایرنا

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس یازدهم، از عزم این دستگاه برای برخورد با دانه درشت‌ها در پرونده فساد در فوتبال خبر داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی فروردین، نماینده مجلس و رئیس فراکسیون ورزش در مجلس یازدهم، در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های فوتسال کشور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: فوتسال هم در آسیا و هم جهان افتخارآفرینی می‌کند و در این جلسه با شنیدن درد دل‌های جامعه فوتسال، امیدواریم قدمی برای حل مشکلاتشان برداریم.

وی درباره بررسی پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان، اظهار داشت: با وجود سابقه‌ای که در مجلس به عنوان نماینده و پیش از آن هم به عنوان مربی فوتبال داشته‌ام، حتی یک بار هم نشده در این باره از من سوال شود. با این حال ما کار خودمان را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و با افرادی که این فضای آلوده را به وجود آورده‌اند و امروز قیافه حق به جانب می‌گیرند، در هر بخشی از مربی و مدیر گرفته تا رسانه برخورد کنیم. تا آخر این ماجرا را دنبال می‌کنیم تا همه چیز شفاف شود و امیدواریم دست‌های آلوده‌ای که در فوتبال بوده است برای مردم رو شود. از همه مهمتر با توجه به انتظاری که وجود دارد، با متخلفان برخورد شود.

فروردین تاکید کرد: اگر می‌خواهیم که برخورد با فساد در فوتبال باعث اعتماد مردم شود باید با دانه درشت‌ها برخورد شود و مجلس از جایگاه نظارتی و قانونی این مسئله را رسیدگی می‌کند و از دانه درشت‌ها شروع می‌کنیم.

وی یادآور شد: مجلس جدید در حال شکل گرفتن است و هنوز اعضای کمیسیون‌ها مشخص نشده‌اند. امیدوارم هر چه سریعتر کمیسیون‌ها شکل بگیرد تا اسناد و مدارک را در اختیار فراکسیون اصل نود قرار بدهیم و پرونده‌ها پس از اثبات، برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارسال شود.

برچسب‌ها:

نظر شما