شناسهٔ خبر: 67253580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اهتمام ویژه دولت سیزدهم بر جبران عقب ماندگی‌های زیرساختی گلستان

گنبدکاووس- ایرنا- استاندار گلستان گفت: دولت سیزدهم در سه سال فعالیت خود اهتمام ویژه‌ای به جبران عقب ماندگی‌های زیرساختی این استان داشته است و مدیران باید با تلاش مضاعف بر استمرار این مسیر و رفع موانع استان تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد زنگانه عصر سه‌شنبه در جمع مردم خان‌ببین شهرستان رامیان اظهار کرد: مدیران باید در روند کارها تسهیل گری کنند و به صورت مستمر گزارش کار خود را به مردم اطلاع دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: بدون تردید سه سال فعالیت دولت سیزدهم از طلایی ترین دوران خدمت در گلستان بوده است.

زنگانه با اشاره به مطالبات مطرح شده توسط نخبگان و معتمدان بخش فندرسک و شهر خان ببین ادامه داد: تمامی مطالبات و دغدغه‌های مطرح شده توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی گلستان پیگیری و برای برطرف کردن آنها تلاش خواهد شد.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: مردم باید در انتخابات پیش رو، با برگزیدن نامزد اصلح، مسیر مدیریتی و خدمتی رئیس جمهور شهید را ادامه دهند.

اجرای ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در رامیان

فرماندار رامیان هم در این نشست گفت: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم در مجموع ۱۸ هزار میلیارد ریال برای تکمیل یا شروع عملیات اجرایی سه هزار و ۱۹ پروژه عمرانی و اقتصادی هزینه شده است.

علی جوان حاذق خواه افزود: با اجرای این تعداد پروژه برای سه هزار و ۱۱ نفر از جوانان شهرستان رامیان فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: طی ۲ سفر رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت در مجموع چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای رامیان مصوب شده که ۲ هزار میلیارد ریال آن مربوط به بخش فندرسک و خان ببین است.

جوان حاذق خواه همچنین با اشاره به سفر استانی چند ماه پیش استاندار گلستان به رامیان، یادآور شد: در جریان آن سفر 124 مصوبه به تصویب رسید که ۲۴ مصوبه آن سهم بخش فندرسک و شهر خان ببین بود که در مجموع تاکنون‌ مصوبات آن ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم مصمم به رفع مشکلات مردم نبوده است

امام جمعه خان ببین هم در این دیدار گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم مصمم به رفع مشکلات مردم نبوده است که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام حسن بهرامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات هشتم تیرماه، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران، رییس جمهوری اصلح و در حد آیت‌الله رییسی را انتخاب کنند تا مسیر خدمتی وی استمرار یابد.

شهرستان رامیان حدود ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد که افزون بر ۵۰ هزار نفر آن در بخش فندرسک و شهر خان ببین سکونت دارند.

نظر شما