شناسهٔ خبر: 67253407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حجت الاسلام طائب: رئیس جمهور آینده مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد

کاشان - ایرنا - فرمانده قرارگاه عمار گفت: مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور آینده باید ادامه رویکرد و گفتمان خدمتی رئیس جمهور شهید باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای دانشجوی شهرستان اردستان در سالن امامزاده اسماعیل (ع) این شهر افزود: رئیس‌جمهور آینده نباید از تهدید دشمن و اعتراض افرادی در داخل هراس داشته باشد.

وی با یادآوری اقدامات شهید رئیسی در توسعه زیرساختهای کشور گفت: این شهید والامقام با ریل‌گذاری اقتصادی چشم انداز خوبی در کشور ایجاد کرده است به طوری که در آینده نزدیک ابراقتصاد جهانی خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه سوگواری و عزاداری مردم دنیا برای شهید رئیسی در تاریخ بی سابقه است،گفت: امروز جریان بیداری از ایران به آمریکا هم صادر شده است به طوری که تاکنون تعدادی از کارکنان وزارت امور خارجه آمریکا به دلیل موضوع فلسطین استعفا کرده‌اند.

مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطلوب بود

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم از خط شهید رئیسی خارج شوند، گفت: نقد نامزدها از یکدیگر خوب است اما نباید یکدیگر را تخریب کنند مناظره شب گذشته مطلوب بود و مطالب خوب و پرمحتوا ارائه شد.

شهرستان اردستان بابیش از ۴۳هزار نفر در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما