شناسهٔ خبر: 67252855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهره برداری پروژه آبرسانی به شهرک های ولایت و الغدیر یاسوج

عصر امروز با حضور وزیر کشور پروژه آبرسانی به شهرک های ولایت و الغدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال به دستان وزیر کشور، رسماً بهره برداری شد. عصر امروز با حضور وزیر کشور پروژه آبرسانی به شهرک های ولایت و الغدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال به دستان وزیر کشور، رسماً بهره برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امید صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: شهرک ولایت و الغدیر یاسوج آنطور که مردم آن می گویند و البته به حق هم هست حرف آنها، 7 سال بود که با تنش و کمبود آب شرب مواجه بودند ، به ویژه در تابستان مشکلات اهالی شریف این مناطق افزونتر می شد و کمبود آب باعث جیره بندی این مایع حیاتی برای مشترکان ما در این شهرک ها می شد.

وی افزود: در کنار پیشبرد تصفیه خانه آب یاسوج، به واسطه سطح خوب آب در حاشیه رودخانه بشار چاهی حفر شد که دبی آن 72 لیتر بر ثانیه است ، این حجم آب در میان منابع تأمین آب استان کم نظیر و بسیار عالی است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: علاوه بر حفر چاه، احداث 2 باب مخزن بین راهی، اجرای 500 متر خط انتقال و 150 متر شبکه گوشه ای اقدامات صورت گرفته در این پروژه 220 میلیارد ریالی است.

صالحی خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه های دولت سیزدهم برای بهبود دسترسی به نعمت آب شرب در استان است که با اجرای آن 12 هزار مشترک ما با جیره بندی و تنش آبی خداحافظی می کنند.

انتهای پیام 

نظر شما