شناسهٔ خبر: 67287683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نوعی‌اقدم:

جلیلی راه شهید رئیسی را ادامه خواهد داد

فاطمه آزادی

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: اگر بخواهیم راه شهیدان رجایی و رئیسی و ادبیات شهیدان باکری و سلیمانی را برویم، اصلح‌ترین گزینه برای ریاست جمهوری، دکتر جلیلی است.

صاحب‌خبر -

رحیم نوعی‌اقدم امروز (پنج‌شنبه ۳۱ خردادماه) در جمع هوادران ستاد سعید جلیلی در زنجان، با بیان اینکه اخلاق‌مداری و تواضع ویژگی بارز جلیلی است، اظهار کرد: برای انتخاب کاندیدای اصلح در این دوره از انتخابات، بررسی‌های فراوان انجام شده است.‌

وی با بیان اینکه مملکت و پشت صحنه جریانات را می‌دانیم، افزود: عملکرد سعید جلیلی و برنامه‌های وی آشکار است؛ لذا برای اولین بار مصداقی وارد شدیم و به آقای جلیلی اعلام شد که از او حمایت خواهیم کرد.

نوعی‌اقدم با اشاره به موقعیت حساس کنونی کشور، بیان کرد: ستاد آقای جلیلی مردمی است و حاضر نشد کمکی از شخصیتی دریافت کند.

وی با بیان اینکه سعید جلیلی بر این باور است که بایستی تنها نگاه به مردم و خدمت به مردم داشت، اضافه کرد: ستاد جلیلی با کمک‌های مردمی فعالیت می‌کند و باور بر این مسئله دارد که اگر فردی به من کمک مالی کند و انتظاری بابت پست و جایگاه از من داشته باشد، مدیون مردم خواهم شد.

او با اشاره اینکه سعید جلیلی معتقد است مردم ولی‌نعمت و صاحب نظر هستند، ادامه داد: امام راحل بارها تاکید کردند که مسئولان خود را نوکر و خدمتگزار ملت بدانند و سعید جلیلی این‌گونه است‌.

وی با اشاره به اینکه ۸ سال در دفاع مقدس هم رکاب حاج قاسم در صحنه‌های نبرد بوده‌ام، افزود: به ده‌ها دلیل سعید جلیلی را کاندیدای اصلح می‌دانم و برای بقیه کاندیداها احترام قائل هستم‌.

نوعی‌اقدم با بیان اینکه سعید جلیلی برای تک‌تک حرف‌هایی که می‌زند برنامه دارد، اذعان کرد: این کاندیدا بر این باور است که بایستی به ملت نگاه متواضعانه داشت و به دشمن نگاه مقتدرانه؛ او معتقد است که کارها به دست نخبگان داخلی، دانشگاه‌ها و دانش‌بنیان‌ها درست می‌شود نه به دست خارج از کشور؛ چرا که این نامزد ریاست‌جمهوری طی سال‌ها بررسی‌های دقیق خود را انجام داده است.

وی با اشاره به ابلاغ منشور حکم‌رانی اخلاقی ستاد سعید جلیلی، تشریح کرد: مهم نیست جلیلی با چه کسی کار کند، مهم این است که چگونه کار کند؛ خدامحوری و تقوا، مشورت با مردم، عدالت و انصاف، صداقت و مسئولیت‌پذیری، تواضع و فروتنی، دلسوزی برای مردم و حفظ بیت‌المال، از جمله مواردی است که در منشور اخلاقی حکم‌رانی جلیلی بیان شده است.

این فرمانده دوران دفاع‌مقدس با بیان اینکه نگاهش حفظ بیت‌المال و حمایت از مظلومان است، ابراز کرد: پرهیز از رشوه و فساد و دوری از اهانت و توهین از موارد دیگر مورد تاکید این داوطلب است.

نوعی‌اقدم با تاکید بر حضور حداکثری مردم بر پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: رای ما به منزله این است که قدردان خون شهدا هستیم و شهادت می‌دهم که تا هنگامی که جلیلی در خط ولایت باشد، از او حمایت کنم.

انتهای پیام

نظر شما