شناسهٔ خبر: 67251285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح پروژه ۴۳۰۰ میلیارد ریالی پل چهارم بشار یاسوج با حضور وزیر کشور+ فیلم

یاسوج- ایرنا- پل چهارم بشار یاسوج عصر روز سه شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور با هزینه کرد چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پس از سال ها انتظار در راستای سیاست های دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، گره های ترافیکی سبب نارضایتی عمومی و گلایه های شهروندان شده است، در این میان اگرچه می توان ارتقا و افزایش سطح فرهنگ عمومی و فرهنگ رانندگی شهروندان را یکی از شاخص ها و فاکتورهای اساسی در باز شدن گره ترافیکی شهرها قلمداد کرد اما جای اجرا و تکمیل پروژه های شاخص خالی بوده است.

افزایش گره ترافیکی در سطح شهر یاسوج به ویژه ساعات ورود و خروج دانش آموزان و کارمندان از محیط کار، شهروندان را سردرگم کرده است با این وجود، افتتاح پروژه های موثر و زخمی همچون پل چهارم بشار یاسوج در کاهش ترافیک در پیچ و خم وعده ها مانده است.

جولان خودروهای تک سرنشین در سطح شهر، نبود و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی، اوج تردد در ساعات اولیه صبح، ظهر و عصر همزمان با شروع و اتمام فعالیت مدارس و دیگر بهانه‌ها برای آمد و رفت خودروها در مسیرهای اصلی باعث شده تا معضل ترافیک روز به روز وخیم‌تر شود.

پل چهارم بشار (پل سردار شهید نورالله یزدان‌پناه) در سال ۹۴ برای کاهش بار ترافیکی و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور کلنگ‌زنی شد؛ اما عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

پس از کش و قوس های فراوان امروز سه شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور کشور این طرح ۱۰ ساله افتتاح شد.

نظر شما