شناسهٔ خبر: 67251233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح پل چهارم بشار یاسوج با حضور وزیر کشور

پل چهارم بشار یاسوج عصر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور پس از سال ها انتظار در راستای سیاست های دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

 گره‌های ترافیکی سبب نارضایتی عمومی و گلایه‌های شهروندان شده است، در این میان اگرچه می‌توان ارتقا و افزایش سطح فرهنگ عمومی و فرهنگ رانندگی شهروندان را یکی از شاخص‌ها و فاکتور‌های اساسی در باز شدن گره ترافیکی شهر‌ها قلمداد کرد، اما جای اجرا و تکمیل پروژه‌های شاخص خالی بوده است.

افزایش گره ترافیکی در سطح شهر یاسوج به ویژه ساعات ورود و خروج دانش آموزان و کارمندان از محیط کار، شهروندان را سردرگم کرده است با این وجود، افتتاح پروژه‌های موثر و زخمی همچون پل چهارم بشار یاسوج در کاهش ترافیک در پیچ و خم وعده‌ها مانده است.

جولان خودرو‌های تک سرنشین در سطح شهر، نبود و کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی، اوج تردد در ساعات اولیه صبح، ظهر و عصر همزمان با شروع و اتمام فعالیت مدارس و دیگر بهانه‌ها برای آمد و رفت خودرو‌ها در مسیر‌های اصلی باعث شده تا معضل ترافیک روز به روز وخیم‌تر شود.

پل چهارم بشار (پل سردار شهید نورالله یزدان‌پناه) در سال ۹۴ برای کاهش بار ترافیکی و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور کلنگ‌زنی شد؛ اما عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه عملیات اجرایی این پل از سال ۱۳۹۴ آغاز شد گفت:در مجموع ۴۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این پل هزینه شد.
 
آشنا افزود : این پل در چهار لاین با طول عرشه ۱۱۵  و طول زیرگذر ۷۰ متر ساخته شده است.
 
وی اضافه کرد:  با افتتاح این پل ترافیک ورودی شهر یاسوج کاهش می یابد.

نظر شما