شناسهٔ خبر: 67251151 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گره‌گشایی از ۳۰ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هشتاد و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و با حضور دستگاه‌های ذیربط استانی، مدیران عامل بانک‌ها و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در محل سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این نشست چالش‌ها، موانع تولید و مواردی از جمله درخواست عدم قطعی و عدم کاهش دیماند برق، ناترازی مصرف، ترخیص کالا، تمدید تسهیلات، دریافت مطالبات بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های موثر ارائه شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست با تأکید بر ضرورت حمایت از چرخه تولید و رفع موانع واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی گفت: در این جلسه موضوعات ۲۵ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و رفع موانع و تسهیل و مشکلات ۵ بنگاه اقتصادی با تولید آهن اسفنجی، بیلت و سایر مصنوعات فولادی، سیلیکون متال، کود آلی و گوگرد، آرد و انواع البسه بیمارستانی مورد گفتگو، بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی در این زمینه اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی با تأکید بر لزوم حمایت از تولید و حل مشکلات واحد‌های تولیدی افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی، جهش تولید، رفع موانع کسب و کار، اشتغال‌زایی، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌ها نیز رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی با جدیت دنبال می‌شود.

نظر شما