شناسهٔ خبر: 67250899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر کشور ، کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست حضور در انتخابات را دارد

گچساران- ایرنا- وزیر کشور گفت: کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست حضور در انتخابات را دارد و این نشان از ولایتمداری این استان بوده و در همه عرصه ها مردم این منطقه حضور باشکوه دارند.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی روز سه شنبه در جمع مردم روستاهای دشت مور گچساران افزود: میزان مشارکت گسترده مردم در انتخابات از خصوصیات برجسته مردم استان است .

وی ادامه داد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه ها و در هرجایی که نظام احتیاج داشته در وسط میدان بودند.

وزیر کشور گفت: طرح آبرسانی به روستای آب توت و دیگر روستاهای اهالی منطقه دشت مور در مهاجرت معکوس روستاییان نقش مهمی دارد.

وی بیان کرد: روستاها محل تولید و رشد کشور هستند و در صورتی که خارج از سکنه شود بسیاری از منابع ما هم مشکل آفرین خواهد شد.

وحیدی با اشاره به اینکه نباید روستاها خالی از سکنه شوند تصریح کرد: روستاها دارای فرهنگ خاص و اصیل هستند که باید حفظ شود.

وی ادامه داد: انتقال آب برای یکهزارو ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه دشت مور گچساران از سد کوثر بسیار حائز اهمیت است.

وزیر کشور ، کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست حضور در انتخابات را دارد

وحیدی اظهار کرد: سد چم شیر یادگار شهید آیت الله رئیسی است که سال گذشته از سوی شهید جمهور به بهره براری رسید منافع زیادی نصیب جنوب کشورمان کرد.

وی اظهار کرد: طرح آبرسانی به دشت مور نیز کار بزرگی است که مردم منطقه دشت مور با استقبال از این طرح کارهای بزرگی می توانند انجام دهند.

وحیدی تصریح کرد: درصورتی که روند اجرایی آبرسانی به دشت مور بصورت جهادی انجام شود علاوه بر شتاب پیشفت طرح هزینه کمتری در بر خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح دامپروری در این منطقه توسعه پیدا خواهد کرد و می طلبد به ظرفیت این منطقه در زمینه دامپروری نیز توجه کنند.

احیاء ۶۴ کارخانه در کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۴ کارخانه راکد در دولت سیزدهم احیا و به چرخه تولید بازگردانده شد.

سیدعلی احمدزاده گفت: یکی از پروژه هایی که در دولت سیزدهم تلاش شد تا راه اندازی گردد بازنگری و شروع مجددا اجرایی طرح تامین آب اراضی دشت مور از سد کوثر بود.

وی ابراز کرد: تاکنون یکهزارو ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات این‌پروژه تامین شده و در صورتی که نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز از سهم اختیارات خود اعتباری به این طرح اختصاص دهد تا پایان سال آینده این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما