شناسهٔ خبر: 67249043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پروژه آبرسانی به ۱۲۰۰ هکتار از اراضی دشت مور فعال شد

پروژه آبرسانی به یک هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی دشت مور بعد از سال‌ها تعطیلی ظهر امروز با حضور وزیر کشور مجدد فعال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، پروژه آبرسانی به یک هزار و 200 هکتار از اراضی دشت مور از طریق سد کوثر در دولت حسن روحانی کلنگ‌زنی شد ولی بعد از مدتی پروژه به کما رفت و امروز بعد از سال‌ها تعطیلی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور مجدد فعال شد.

آرش مصلح، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در آئین ازسرگیری عملیات اجرایی این پروژه گفت: اعتبار پیش بینی شده این پروژه 3 هزار میلیارد ریال و اعتبار فاز اول آن 500 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات ملی، سفر رییس جمهوری و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت تامین خواهد شد.

سیدعلی احمدزاده نیز در این آئین افزود: مطالعه کامل آبرسانی به منطقه دشت مور از مطالبات به حق مردم بود که کار در گذشته رها و به فراموشی سپرده شد ولی در دولت سیزدهم مجدد بازنگری و مطالعه دقیق را مطابق با خواست مردم در دستور کار قرار دادیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آبرسانی به اراضی دشت مور هم اکنون 50 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید، 15 میلیارد تومان ازاعتبارات ملی سال گذشته و 50 میلیارد هم مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در اختیار نماینده سابق گچساران و باشت دارد که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز باقی مانده توسط نماینده مجلس از طریق اعتبارات مسئولیت اجتماعی و دولت آینده این پروژه، دو سال دیگر تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما