شناسهٔ خبر: 67250770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

توهین یک طراح به سعید جلیلی/ عصر بداخلاقی گذشته، جناب بی‌ادب... -

اقتصاد ایران: با نزدیک‌ترشدن به روز رأی‌گیری و افزایش شور و هیجان انتخاباتی در جامعه برخی طرفداران کاندیداها بدشان نمی‌آید که فضا هرچه بیشتر به‌سمت رایکالیسم، بداخلاقی و لجن‌پراکنی برود.

صاحب‌خبر -
- اخبار سیاسی -

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم ـ با گذشت چند روز از ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، به‌نظر می‌رسد این انتخابات تاکنون نسبت به دوره‌های گذشته اخلاقمدارانه‌تر است و نشانه‌های بدرفتاری و رفتار رادیکالی کمتر از سوی کاندیداها دیده شده است اما معلوم نیست که این در روزهای آینده و به‌خصوص پس از مناظره‌های بعدی (در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی) بر همین پاشنه بگردد.

در واقع با نزدیک‌تر شدن به روز رأی‌گیری و افزایش شور و هیجان انتخاباتی در جامعه، برخی طرفداران کاندیداها بدشان نمی‌آید که فضا هرچه بیشتر به‌سمت رایکالیسم، بداخلاقی و لجن‌پراکنی برود.

در آخرین مورد که بازتاب‌های زیادی هم در فضای مجازی ایجاد کرد، یکی از کارتونیست‌های رسانه‌های اصلاح‌طلب اقدام به کشیدن کاریکاتوری توهین‌آمیز از آقای سعید جلیلی یکی از نامزدهای انتخابات کرده است که این کاریکاتور با بازنشر توسط برخی سلبریتی‌ها در فضای مجازی، موجب ناراحتی و انتقاد بخشی از افکار عمومی شده است.

پیش از این، هشدار داده شده بود که علی‌رغم شخصیت محترم آقای پزشکیان به‌عنوان نامزد جبهه اصلاحات و موضع‌گیری‌های غیررادیکال اما اصلاح‌طلبانه ایشان در سخنرانی‌ها و اظهارنظرها، برخی اصلاح‌طلبان تندرو بدشان نمی‌آید که ایشان را به‌سمت رادیکالیسم و اتخاذ مواضع تند و تیز سوق بدهند.

بعد از اولین برنامه تبلیغاتی آقای پزشکیان، برخی اعضای تندروی اصلاح‌طلب نظیر جواد امام (سخنگوی جبهه اصلاحات) موضع‌گیری تندی علیه مواضع آقای پزشکیان کردند.

با این تفاصیل و با نزدیک‌تر شدن به روز رأی‌گیری بعید نیست این رفتار و کنش‌های تند، بی‌اخلاقی‌ها و لجن‌پراکنی‌ها بیشتر هم شود بنابراین به‌نظر می‌رسد نامزدها بیش از پیش نسبت به عملکرد هواداران و البته آنهایی که ادای هواداری در می‌آورند دقت داشته باشند، شاید بهتر باشد آقای پزشکیان به‌سرعت نسبت به چنین اقدام توهین‌آمیزی واکنش نشان دهد و آن را محکوم کند.

انتهای پیام/+

نظر شما