شناسهٔ خبر: 67275802 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رئیس جمهور نقشی محوری در افزایش اقتدار ملی دارد

سردار طلایی‌نیک گفت: نقش رئیس جمهور در تعالی پیشرفت و اقتدار کشور، نقشی محوری و بی‌بدیل است.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پاسدار «رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره نقش رئیس جمهور در افزایش اقتدار ملی و توان بازدارندگی دفاعی اظهار داشت: رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نقشی محوری در اقتدار ملی و حوزه‌های راهبردی دارد.

سردار طلایی نیک ادامه داد: با توجه به جایگاه ساختاری رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، ریاست قوه مجریه و مجامع راهبردی کشور، نقش رئیس جمهور در تعالی و پیشرفت، افزایش اقتدار و حفظ منافع ملی کشور، نقشی محوری و بی بدیل است.

سخنگوی وزارت دفاع افزود: انتخاب اصلح با معیار‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به آن تاکید دارند در ارتقای توانمندی‌های نظام در داخل و خارج کشور بسیار تعیین کننده است.

وی تعامل رئیس جمهور با ارکان نظام و نیرو‌های مسلح را یکی از شئونات جایگاه ساختاری ریاست قوه مجریه برشمرد و عنوان کرد: پشتوانه رای مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با معیار‌های تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در ابعاد گوناگون داخلی و خارجی بر سرعت و گستره پیشرفت داخلی و خارجی کشور موثر است.

سردار طلایی نیک در ادامه درباره دستاورد‌های جدید دفاعی و نظامی نیز گفت: رونمایی از دستاورد‌های جدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طبق زمان‌بندی در هر فصلی انجام خواهد شد؛ البته با توجه به فضای عمومی کشور ممکن است در تعیین زمان دقیق رونمایی‌ها تغییراتی ایجاد شود؛ اما در آینده نزدیک رونمایی‌های جدیدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما