شناسهٔ خبر: 67250256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آقای گل لژیونر می‌شود؛ مغانلو - پرسپولیس شاید وقتی دیگر!

تهران- ایرنا- آقای گل این فصل رقابت‌های لیگ برتر با پیشنهادهای خارجی روبه‌رو شده است و قصد دارد ادامه فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، شهریار مغانلو مهاجم ملی پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این فصل موفق شد با به ثمر رساندن ۱۶ گل برای دومین فصل متوالی به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال دست پیدا کند.

مغانلو که تا پایان این فصل با سپاهان قرارداد داشت، در اواسط فصل قرارداد خود را با طلایی‌پوشان تمدید کرد. قرارداد این بازیکن طوری منعقد شده است که کمتر تیم ایرانی می‌تواند با پرداخت بند فسخ، او را در بازار نقل‌وانتقالات به خدمت بگیرد. اما تیم‌های خارجی به ویژه تیم‌های حوزه خلیج فارس می‌توانند با پرداخت بند فسخ ۴۰۰ هزار دلاری او را به خدمت بگیرند و باشگاه سپاهان نیز می‌تواند سود خوبی از فروش این بازیکن به‌دست بیاورد.

شنیده می‌شود اولویت مغانلو برای فصل آینده حضور در فوتبال خارج از ایران است اما در صورت عدم توافق مناسب، او در ایران تنها برای سپاهان به میدان خواهد رفت چون کمتر تیمی در ایران از عهده پرداخت بند فسخ این بازیکن بر خواهد آمد.

آقای گل لژیونر می‌شود؛ مغانلو - پرسپولیس شاید وقتی دیگر!

با این تفاصیل انتقال شهریار به پرسپولیس دور از انتظار خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در چند فصل گذشته به دنبال جذب این مهاجم بود که به نظر می‌رسد حداقل این انتقال در این فصل صورت نخواهد گرفت.

با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که در حال حاضر آقای گل فوتبال ایران ۳ پیشنهاد از تیم‌های حوزه خلیج فارس دریافت کرده است. جدی‌ترین پیشنهاد از طرف الاتحاد کلبا امارات بوده و توافقات ابتدایی نیز انجام شده است. این تیم اماراتی فصل را با هدایت فرهاد مجیدی به پایان رساند و مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش فوتبال ایران نیز در این تیم حضور دارد.

آقای گل لژیونر می‌شود؛ مغانلو - پرسپولیس شاید وقتی دیگر!

به غیر از الاتحاد کلبای امارات، تیم حتا امارات و القطر قطر نیز به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند اما هنوز خبری از مذاکره یا توافق اولیه نیست. یک تیم از ژاپن نیز پیشنهادی به مغانلو ارائه داده بود که طرفین بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیدند.

تیم فوتبال سپاهان در فینال رقابت‌های جام حذفی پنجشنبه-۳۱ خرداد- از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس‌رفسنجان می‌رود و شاید این دیدار آخرین حضور مغانلو در لباس طلایی‌پوشان باشد.

نظر شما