شناسهٔ خبر: 67267399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

جانشین سرشناس علیرضا بیرانوند از اروپا می‌آید

با وجود فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس امیرعابدزاده محتمل‌ترین گزینه برای حفاظت دروازه سرخپوشان به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس دیروز قراردادش را در سازمان لیگ به دلیل پرداخت نشدن معوقاتش با این تیم فسخ کرد و او در حال حاضر به عنوان یک بازیکن آزاد شناخته می‌شود.

طبق قرارداد بیرانوند در صورتی که تا ده روز بعد از پایان لیگ مطالبات او تسویه نمی‌شد او می‌توانست قراردادش را فسخ کند که این اتفاق رخ داد تا پرسپولیس در آستانه شروع تمرینات تیم‌ها برای فصل آینده لیگ برتر یکی از مهم‌ترین عناصر اصلی قهرمانی هایشان در لیگ برتر را از دست بدهد و باید منتظر ماند و دید آیا او همچون فصل گذشته که با استقلالی‌ها مذاکره کرد و سپس با پرسپولیس قرارداد امضا این کار را خواهد کرد یا خیر.

امیرعابدزاده فصل گذشته عضو تیم ماریتیمو در لیگ دسته یک پرتغال بود که در نهایت موفق نشد جواز حضور در لیگ برتر پرتغال کسب کند. او در ۱۷ بازی ۹ بار موفق شده بود کلین شیت کند.

پس از اینکه بیرانوند قراردادش با سرخپوشان را فسخ کرد امیرعابدزاده گزینه محتمل حفاظت از دروازه این تیم به شمار می‌رود. او در فاصله سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳ عضو این تیم بود، اما فرصت چندانی برای بازی کردن به دست نیاورد و به همین دلیل از پرسپولیس جدا شد و حالا او می‌تواند رویای حضور فیکس در تیم محبوبش را برای خودش محقق کند.

نظر شما