شناسهٔ خبر: 67267457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

روی دیگر مسی که ندیدیم: تحمل باخت را ندارم!

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، اظهارات جالبی را درباره این که تحمل هیچ شکستی را ندارد مطرح کرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مسی خودش را برای حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ با تیم ملی آرژانتین آماده می‌کند اما در آستانه شروع این رقابت‌ها در روزهای اخیر مصاحبه‌های بسیاری انجام داده که مورد توجه تعداد زیادی از طرفدارانش در سراسر دنیا هم قرار گرفته است.

مسی در مصاحبه‌ای که با مارسلو تینلی، مجری معروف تلویوزیون، داشته درباره روحیه رقابتی‌اش صحبت کرده و مدعی شده که با وجود کسب عنوان قهرمانی در کوپا و همچنین رقابت‌های جام جهانی همچنان عطش زیادی برای به دست آوردن موفقیت‌های بیشتر دارد.

او در این باره گفت: «من واقعا باختن را دوست ندارم. روز گذشته در تمرینات در دیداری دوستانه شکست خوردیم و من عصبانی شدم. پس از آن آرام شدم و با خودم گفتم چرا باید اینطور باشم؟ می‌خواهم به همه مردم آرژانتین بگویم که این مسیر ادامه دارد و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که بار دیگر در کوپا قهرمان شویم.

اما باید این موضوع را به یاد داشته باشیم که پیروزی و کسب عنوان قهرمانی همه چیز نیست. ما می‌دانیم که کار آسانی در پیش نداریم چون تیم‌های مهم و قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند. اکوادور، اروگوپه، کلمبیا و البته تیم ملی برزیل بسیار خوب هستند.»

چشمان مسی با به یاد آوردن استقبالی که از این تیم پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور پنج میلیون نفر در خیابان‌های بوینس آیرس شد برق می‌زند: «داشتن این احساس که همه کشور دوستت دارند واقعا بهترین حس ممکن است. این بزرگترین دستاوردی است که یک ورزشکار و یک انسان می‌تواند داشته باشد.»

این بازیکن هیچ اشاره‌ای به نقطه پایانی دوران حضورش در فوتبال نکرد اما اظهار داشت: «تمام لحظاتی که با این پسرها سپری می‌کنم برایم خیلی ارزشمند هستند چون می‌دانم که این دقایق کمتر و کمتر می‌شوند تا همه چیز تمام شود و دلم برای این روزها تنگ خواهد شد.»

این ستاره آرژانتینی همچنین درباره حضورش در جام جهانی ۲۰۲۶ اضافه کرد: «نمی‌دانم در این فاصله چه اتفاقی رخ خواهد داد و نمی‌دانم که آیا در سطحی خواهم بود که بتوانم در این مسابقات به میدان بروم. صحبت درباره آینده دشوار است. دو سال زمانی طولانی در فوتبال است. من مثل همیشه به مراقبت از خودم ادامه خواهم داد. همه چیز بستگی به شرایطی که در آن زمان خواهم داشت دارد.» 

 

نظر شما