شناسهٔ خبر: 67287864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گریزمان: حال امباپه خیلی خوب است

آنتوان گریزمان، هافبک تیم ملی فرانسه، تایید کرد که وضعیت کیلیان امباپه پس از مصدومیت شدید خیلی بهتر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه در دومین بازی‌اش از گروه D یورو 2024 فرداشب به مصاف تیم ملی هلند خواهد رفت.

فرانسه در بازی اتریش که با برد به پایان رسید، شاهد مصدومیت شدید کیلیان امباپه بود و حضور این بازیکن در بازی مقابل هلند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

آنتوان گریزمان به عنوان کاپیتان دوم و در غیاب امباپه در کنار دیدیه دشان در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره وضعیت آمادگی خودش و امباپه گفت: "کیلیان خیلی خوب شده و بهتر کار می‌کند، التهاب بینی او خیلی کمتر شده و تا آخرین لحظه خواهیم دید که چه اتفاقی برای او می‌افتد. من هم وضعیت خوبی دارم و می‌خواهم در این رقابت‌ها خیلی خوب پیش بروم."

2045895

عملکرد خودت مقابل اتریش؟

نمی‌توانم بگویم که خیلی خوب بازی کردم. بازی خوبی از سمت من نبود و باید بهتر کار کنم.

چگونه بدون امباپه بازی می‌کنید؟

همه ما باید خود را با شرایط وفق دهیم، اما نمی‌دانم که او بازی خواهد کرد یا خیر. او یکی از بهترین‌های جهان است و بازی بدون او با زمانی که او در ترکیب حضور دارد، یکسان نیست. همه ما باید خود را وفق دهیم و این همان چیزی است که می‌تواند نقطه قوت ما باشد.

بازگشت انگولو کانته؟

من وقتی دریبل زدن را در پایان بازی از سمت چپ شروع کرد، شگفت‌زده شدم. امیدوارم او تا جایی که ممکن است به همین منوال ادامه دهد.

تفاوت کریستیانو رونالدو و امباپه؟

کاری که کیلیان انجام می‌دهد استثنایی است و کاری که کریستیانو انجام می‌دهد چیزی است که قبلاً دیده نشده است. نیازی به مقایسه امباپه با رونالدو مثل مقایسه رونالدو با مسی نیست. هرکس راه خود را می‌رود.

نظر شما