شناسهٔ خبر: 67249624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مأموریت اصلی سفیران کریمه رساندن پیام اهل‌بیت به مردم است

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: مردم عزیز با حضورشان در انتخابات و با آرای بالا از رئیس‌جمهور جدید استقبال کنند و فردی را انتخاب کنند که برای ساماندهی و استمرار برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی تلاش کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش تجلیل از سفیران کریمه اهل‌بیت (س) با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مشرف، معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فلاحی، مدیر عالی حرم مطهر بانوی کرامت و با حضور جمعی از خادمان سفیران کریمه و میزبانان سفیران در استان‌ها در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری برای انتخاب فرد اصلح ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم همان‌طور که مردم عزیز ما شهدای خدمت را باشکوه فراوان بدرقه کردند با حضورشان در انتخابات و با آرای بالا از رئیس‌ جمهور جدید استقبال کنند و فردی را انتخاب کنند که برای ساماندهی و استمرار برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی تلاش کند.

وی به اعزام کاروان‌های سفیران کریمه اشاره کرد و افزود: پرچم گردانی و حضور سفیران کریمه در مناطق مختلف به نمایندگی از طرف حرم مطهر حضرت معصومه (س) یک کار مقدس، تخصصی و پیام‌آور است، زیرا پرچم یک نماد است و برافراشته شدنش بر فراز گنبد مطهر، مردم را به یاد اهل‌بیت می‌اندازد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت برافراشته شدن پرچم را مانند نواختن نقاره دارای پیام دانست و بیان کرد: پیام پرچم باید متوجه کردن دل‌های مردم به سمت اهل‌بیت و سیره روش آنها در زندگی باشد، از این‌رو سفیر کریمه باید نسبت به شخصیت و جایگاه حضرت معصومه (س) شناخت کافی داشته باشد و مبلغ و مروج سیره، روش و معارف ایشان در جامعه باشد.

 وی سفیران کریمه را نمایندگان حرم مطهر برای ایجاد ارتباط مردم در جای‌جای ایران و جهان با حضرت معصومه (س) دانست و عنوان کرد: مأموریت اصلی سفیران کریمه رساندن پیام اهل‌بیت به مردم است و هیچ حاشیه‌ای نباید توجه مردم به این پیام و پرچم را تحت‌الشعاع خود قرار دهد، از این‌رو حتی توزیع متبرکات باید به‌اندازه‌ای باشد که دل‌ها را متوجه شخصیت، پیام و معارف اهل‌بیت کند.

 گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مشرف معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فلاحی، مدیر عالی حرم مطهر بانوی کرامت گزارشی از اعزام کاروان‌های سفیران کریمه در استان قم و سایر استان‌ها و کشورها ارائه کردند.

 همچنین میزبان سفیران کریمه در استان کرمان در این مراسم یک جلد کلام‌الله مجید دست‌نویس توسط 80 دختر 8 تا 16 ساله در استان کرمان که در 8 ماه نوشته شده است را به حرم مطهر بانوی کرامت اهدا کرد.

 در پایان سید ضیا صادق الیاسری، نماینده سفیران کریمه بین‌الملل از کشور عراق با بیان اینکه اعزام سفیران به همراه پرچم متبرک حرم مطهر اقدام جدیدی است که مورد استقبال مسئولان عتبه عباسیه قرار گرفته، گفت: مسئولان عتبه عباسیه خواستار انتقال تجربیات حرم مطهر حضرت معصومه (س) شدند.

انتهای پیام/

نظر شما