شناسهٔ خبر: 67296422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توقع مردم از رئیس جمهور آینده این است که مثل شهید رئیسی باشد

امام جمعه موقت شهرکرد، گفت: کارنامه شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری باعث شد توقع مردم از یک رئیس جمهور بالا رود، توقع مردم این است که رئیس جمهور آینده مثل ایشان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران افتخار داریم که در مسیر حکومت علوی حرکت می‌کنیم. در این 44 سال برخی رئیس جمهورها همچون شهید رجایی و شهید رئیسی روی کار آمدند که واقعاً افتخار آفریدند.

وی با اشاره به هفته قوه قضاییه، بیان کرد: هر فردی در یک خانواده‌ رشد پیدا کرده است و حتی در حکومت امیرالمومنین مسئولی پیدا می‌شد که گاهی به کج راه می‌رفت. پس امکان دارد که یک حکومت حق خالص باشد، اما کسانی که در آن حکومت مسئولیت می‌گیرند اقدامات نامناسبی انجام دهند که قوه قضائیه را برای چنین کاری گذاشتند تا با اشتباه کاری‌ها برخورد کند.

امام جمعه موقت شهرکرد مطرح کرد: در آن سال‌ها منافقین بزرگان ما را شهید می‌کردند، کسانی که آن روزها را دیدند می‌دانند که کسانی که منافقین شهید می‌کردند فقدان عظیمی برای ملت ایران بود، اما از طرفی عزم ملت راسخ‌تر می‌شد. 

فاطمی در پایان با اشاره به انتخابات، خاطرنشان کرد: ایران دوستان باید دنبال افزایش مشارکت و انتخاب عاقلانه باشند. تقویت جمهوری اسلامی ایران، تقویت اسلام است و باید هر طور شده در این پروژه مقدس شرکت کنیم. مردم قبل از شهید رئیسی فکر می‌کردند که یک انسان عادی هم می‌تواند رئیس جمهور شود اما کارنامه ایشان، توقع مردم را بالا برد لذا باید فردی با ویژگی‌های شهید جمهور روی کار آید.

انتهای پیام/7540/

نظر شما