شناسهٔ خبر: 67248584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از اعتبارات سفر شهید آیت‌الله دکتر رئیسی به همدان :

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای کتابخانه‌های عمومی

استاندار همدان گفت: در سفر رئیس جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی به همدان ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های کتابخانه‌های عمومی این استان مصوب شد.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر شهید آیت‌الله دکتر رئیسی برای کتابخانه‌های عمومی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در همایش «هزار و چهل چراغ» گفت: پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، ارتباط با اقشار مختلف و دوری از اشرافی‌گری سیره‌ی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی بود.

او تصریح کرد: از کتابداران که با تلاش خود فرهنگ کتابخوانی را در جامعه تعمیم می‌دهند، قدردانی می‌کنم.

استاندار همدان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به تأسی از حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به علم و دانش توجه ویژه دارد گفت: باید با توجه به فرهنگ کتاب‌خوانی مسیر رشد و پیشرفت علم و دانش را در کشور هموار کنیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: نگاه توسعه‌گرا و انقلابی از ویژگی‌هایی است که برای انتخاب فرد اصلح برای جایگاه ریاست‌جمهوری باید مورد توجه مردم شریف ایران اسلامی باشد.
سرپرست امور کتابخانه‌های عمومی استان همدان هم در این همایش با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۱۰ کتابخانه افتتاح شده است گفت: ۵ طرح نیز آماده افتتاح و ۱۱ طرح هم در حال ساخت است.

سید جواد معینی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم ۲۸ هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان همدان بودند که هم اکنون این عدد به ۸۳ هزار نفر رسیده است.

او در پایان مکتب شهید رئیسی را به عنوان یک سبک مدیریتی و اجرایی در سطح کلان، الگو و ترازی برای مدیران خواند و تصریح کرد : انگیزه الهی و خدمت به خلق در این مکتب نهادینه شد.

همایش «هزار و چهل چراغ» با موضوع بزرگداشت شهدای خدمت و اهمیت انتخابات حداکثری در مرکز همایش‌ها و مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان واقع در کتابخانه شهید حبیب مظاهری شهر مریانج برگزار شد.

نظر شما