شناسهٔ خبر: 67247156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز ثبت نام شرکت در رویداد رسانه‌ای امید در قم

دبیر اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم گفت: زمان ثبت نام شرکت در این رویداد روز سه شنبه ۲۹ خردادماه آغاز و تا روز جمعه ۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

مهدی حاجیلو گفت: اولین دوره رویداد رسانه‌ای امید به همت سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم با هدف امیدآفرینی در جامعه در هفته اول تیرماه سال جاری در مدت زمان ۲۴ ساعت برگزار خواهد شد.

دبیر اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم افزود: افراد و گروه‌ها می‌توانند برای شرکت در این رویداد از ۲۹ خرداد الی ۱ تیرماه با ارسال مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، نام رسانه، شماره تماس و نام بخش مورد نظر) در پیام رسان ایتا به آدرس @roydad_omid_qom ثبت نام کنند.

دبیر اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم گفت: این رویداد در قالب‌های مصاحبه، گزارش مکتوب، گزارش ویدیویی و کلیپ موبایلی، عکس، پوستر و اینفوگرافیک طراحی شده و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر در ۲ قالب و در هر بخش ۳ اثر تولید کند.

حاجیلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه شرکت در این رویداد، عنوان کرد: افراد و گروه‌ها می‌توانند در بازه زمانی چند روزه محتوا‌های خود را تولید و نزد خود نگه داشته تا روز جشنواره در رسانه‌های خود منتشر کنند.

دبیر اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم بیان کرد: برای روز برگزاری رویداد از برخی مدیران استان دعوت شده تا در قالب نشست‌های خبری پاسخگوی شرکت‌کنندگان برای تولید محتوا باشند.

حاجیلو در پایان گفت: محدودیتی برای شرکت در رویداد اعمال نشده و همه اصحاب رسانه استان و صاحبین کانال‌ها و صفحات مجازی می‌توانند در قالب‌ها و بخش‌های مختلف این رویداد شرکت نمایند.

نظر شما