شناسهٔ خبر: 67247020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستور رئیس قوه قضائیه برای بررسی آتش‌‎سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در پی حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت دستور رسیدگی به این حادثه را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

دستوررئیس قوه قضاییه برای بررسی آتش‌‎سوزی بیمارستان قائم (عج) رشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در پی آتش‌سوزی بامداد سه‌شنبه ۲۹ خرداد در بیمارستان قائم (عج) رشت که منجر به جانباختن تعدادی از هموطنان شد، حجت‌الاسلام‎والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در دستوری خطاب به رئیس کل دادگستری استان گیلان بر حضور وی در صحنه حادثه و بررسی علل وقوع این آتش‌سوزی و شناسایی و تحت نظر قرار دادن خاطیان و مقصران احتمالی تاکید کرد.

در پیام رئیس قوه قضاییه ضمن همدردی با خانواده جان باختگان، بر لحاظ هر چه استوارتر و قوی‌ترِ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث این‌چنینی که سبب داغ‌دار شدن خانواده‌ها می‌شود، تاکید و تصریح شده است.

گفتنی است؛ آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت ساعت یک و ۱۳ دقیقه امروز ۲۹ خرداد دچار حریق شد که بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این آتش سوزی با تلاش ۲ ساعته آتش نشانان و نیرو‌های امداد کامل مهار شد و در این آتش سوزی ۸ بیمار جان باختند.

در زمان وقوع آتش‌سوزی ۲۵۰ تختخوابی بیمارستان قائم رشت (عج) ۱۴۲ بیمار در این بیمارستان بستری بودند که ۱۰۹ بیمار در بخش عادی و ۳۳ بیمار در بخش‌های ویژه بستری بودند، که بیماران به ۹ بیمارستان دیگر استان انتقال داده شدند.

نظر شما