شناسهٔ خبر: 67246127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مرکز نگهداری سالمندان و دختران معلول بوشهر بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن بازدید از مرکز نگهداری سالمندان و دختران معلول، به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد و از مسئولان قضایی استان خواست تا به صورت مستمر از این مراکز بازدید کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان بوشهر از قسمت‌های مختلف خانه سالمندان بوشهر بازدید کرد و از نزدیک در جربان روند رسیدگی به سالمندان و رضایت آن‌ها با گفتگو چهره به چهره قرار گرفت.

وی در ادامه  ضمن اشاره به اهمیت داشتن این مراکز نگهداری در بهبود و کیفیت زندگی سالمندان از زحمات و تلاش‌های این مسئولین و کارکنان آن‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این مرکز علاوه بر رسیدگی‌ها و مراقبت‌های روزانه می‌بایست با برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی گروهی با حضور افراد بیرون از مجموعه به روحیه سالمندان نیز توجه و کمک کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این دیدار به دادستان‌ها و روسای کلیه حوزه‌های قضایی در خصوص احیای حقوق تاکید کرد و گفت: یکی از موارد پیگیری احیای حقوق عامه بازدید از این چنین مراکز و رضایتمندی این افراد از لحاظ رسیدگی خوراک، پوشاک، پزشکی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و مسئولین اهتمام لازم داشته باشند که این بازدید‌ها به صورت مستمر و موثر صورت پذیرد تا در صدد رفع کمبود‌ها باشند.

مهرانگیز در ادامه همراه مدیر کل زندان‌های استان بوشهر و مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از مرکز نگهداری دختران معلولین بوشهر نیز بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مرکز نگهداری معلولین بوشهر و توصیه‌های لازم  از زحمات و تلاش‌های مسئولین و کارکنان این مجموعه  تشکر کرد و گفت: دادگستری استان از کلیه مراکز نگهداری بهزیستی حمایت  حقوقی و قضایی خواهد داشت  و در کنار آن‌ها قرار دارد و هر جایی که کمکی بتواند انجام دهد دریغ نخواهد کرد.

مهرانگیز از تک به تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آن‌ها گفتگو کرد و از مسئولین در جریان وضعیت آن‌ها قرار گرفت.

مهرانگیز در این بازدید مشکلاتی را که در بازدید‌های قبل وجود داشت پیگیری کرد و از کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به کمک‌های مورد نیار این مراکز اشاره کرد و گفت: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود‌هایی است که نیاز هست  مسئولان این موضوع را مورد توجه قرار داده و از ظرفیت مردم و خیرین نیزدر جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفته شود.

وی در پایان گفت: کلیه دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی از تمامی مراکز نگهداری بهزیستی به طور مستمر سرکشی موثر داشته باشند و سطح  رضایتمندی و رسیدگی افراد را مورد بررسی قرار دهند و اگر مراکز دچار مشکلاتی هستند به این مساله ورود کرده و پیگیری‌های لازم  را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما