شناسهٔ خبر: 67244828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بیانیه مس رفسنجان درباره شایعات اخیر: با قهرمانی در جام حذفی به حاشیه‌سازی‌ها پاسخ می‌دهیم

باشگاه صنعت مس رفسنجان نسبت به انتشار برخى شایعات و اظهارات بى‌اساس در روز‌های اخیر واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - باشگاه صنعت مس رفسنجان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به برخى شایعات و اظهارات بى‌اساس در روز‌های اخیر واکنش نشان داد.

بسمه تعالی 

ضمن عرض تبریک به مناسب عید سعید قربان و پیروزی درخشان نارنجی پوشان سرفراز دیار فاتحان اروند در صعود بی سابقه به فینال مسابقات جام حذفی به مردم شریف رفسنجان و استان کرمان، پیرو انتشار اخبار، شایعات و برخی اظهارات بی اساس پیرامون اتفاقات ماه‌های اخیر، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان لازم می‌داند در راستای حفاظت از آرامش روانی اعضای باشگاه، هواداران فهیم و مردم عزیز و فوتبال دوست رفسنجان نکاتی را به استحضار عموم علاقمندان به فوتبال برساند.

یکم:باشگاه صنعت مس رفسنجان در راستای عمل به وظایف و مسئولیت‌های شرعی، اخلاقی و حرفه‌ای خود در موضوع پرونده مطرح شده، پیش قدم در فساد ستیزی، نهایت همکاری را در این زمینه داشته و فشار‌های بیرونی هیچ خللی در اراده این باشگاه در حفاظت از منافع و سرمایه مردم عزیز رفسنجان و زحمات کارگران شریف مس سرچشمه ایجاد نخواهد کرد.

دوم: تنها دلیل سکوت مسئولین باشگاه و عدم موضع گیری در ماه‌ها و هفته‌های اخیر توجه به حساسیت موضوع و ضرورت طی روند رسیدگی به پرونده در فضایی آرام و به دور از تنش بوده که متاسفانه این قاعده از جانب برخی فرصت طلبان در روز‌های اخیر نقض شده است. 
لذا، پیرو انتشار برخی اخبار کذب، مواضع نادرست، تحرکات و مکاتبات غیر حرفه‌ای و اظهارات غیر مسئولانه افراد غیر مرتبط همچنین فرصت طلبی تاسف برانگیز برخی باشگاه‌ها که اصول جوانمردانه ورزش را زیر پا گذاشته اند بدینوسیله اعلام می‌گردد از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که نسبت به انتشار اخبار خلاف واقع و اظهار نظر‌های نادرست مبنى بر شایعه بی اساس سقوط این باشگاه اقدام نموده اند به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق مراجع قانونی همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، شکایت خواهد شد.

سوم: باشگاه صنعت مس رفسنجان با تکیه بر عزم و اراده بازیکنان، درایت کادر فنی و حمایت هواداران پرشورش بر خلاف میل بدخواهان، به حرکت خود در مسیر پیروزی و موفقیت ادامه داده و با تکمیل صعود تاریخی به فینال رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور و تلاش در مسیر کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به حاشیه سازی‌های هفته‌های گذشته پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما