شناسهٔ خبر: 67244200 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بیانیه باشگاه مس رفسنجان در خصوص فساد/در خط مقدم مبارزه بودیم

باشگاه مس رفسنجان بابت حاشیه هایی اخیر که پیرامون این باشگاه شکل گرفته بود واکنش نشان داد و بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان نسبت به انتشار برخی شایعات و اظهارات بی‌اساس در روزهای اخیر واکنش نشان داد.

بسمه تعالی

ضمن عرض تبریک به مناسب عید سعید قربان و پیروزی درخشان نارنجی‌پوشان سرفراز دیار فاتحان اروند در صعود بی سابقه به فینال مسابقات جام حذفی به مردم شریف رفسنجان و استان کرمان، پیرو انتشار اخبار، شایعات و برخی اظهارات بی اساس پیرامون اتفاقات ماه‌های اخیر، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان لازم می‌داند در راستای حفاظت از آرامش روانی اعضای باشگاه، هواداران فهیم و مردم عزیز و فوتبال دوست رفسنجان نکاتی را به استحضار عموم علاقمندان به فوتبال برساند.

یکم: باشگاه صنعت مس رفسنجان در راستای عمل به وظایف و مسئولیت‌های شرعی، اخلاقی و حرفه‌ای خود در موضوع پرونده مطرح شده، پیش قدم در فساد ستیزی، نهایت همکاری را در این زمینه داشته و فشارهای بیرونی هیچ خللی در اراده این باشگاه در حفاظت از منافع و سرمایه مردم عزیز رفسنجان و زحمات کارگران شریف مس سرچشمه ایجاد نخواهد کرد.

دوم: تنها دلیل سکوت مسئولین باشگاه و عدم موضع‌گیری در ماه‌ها و هفته‌های اخیر توجه به حساسیت موضوع و ضرورت طی روند رسیدگی به پرونده در فضایی آرام و به دور از تنش بوده که متأسفانه این قاعده از جانب برخی فرصت طلبان در روزهای اخیر نقض شده است.
لذا، پیرو انتشار برخی اخبار کذب، مواضع نادرست، تحرکات و مکاتبات غیر حرفه‌ای و اظهارات غیر مسئولانه افراد غیر مرتبط همچنین فرصت طلبی تأسف برانگیز برخی باشگاه‌ها که اصول

جوانمردانه ورزش را زیر پا گذاشته‌اند بدینوسیله اعلام می‌گردد از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که نسبت به انتشار اخبار خلاف واقع و اظهار نظرهای نادرست مبنی بر شایعه بی اساس سقوط این باشگاه اقدام نموده‌اند به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق مراجع قانونی همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، شکایت خواهد شد.

سوم: باشگاه صنعت مس رفسنجان با تکیه بر عزم و اراده بازیکنان، درایت کادر فنی و حمایت هواداران پرشورش بر خلاف میل بدخواهان، به حرکت خود در مسیر پیروزی و موفقیت ادامه داده و با تکمیل صعود تاریخی به فینال رقابت‌های جام حذفی باشگاههای کشور و تلاش در مسیر کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به حاشیه سازی های هفته‌های گذشته پاسخ می‌دهد.

251 251

نظر شما