شناسهٔ خبر: 67243649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استفاده از ظرفیت صداوسیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

باید نهایت استفاده در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از رسانه و بویژه صدا و سیما برد.

صاحب‌خبر -

استفاده از ظرفیت صداوسیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر اجرایی کنگره ۲ هزار شهید استان در دومین کمیته رسانه کنگره ملی سرداران، امیران و دو هزار شهید استان با بیان اینکه این کنگره سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود گفت: برای دومین کنگره ملی دوهزار شهید استان، ۹ کارگروه پیش بینی شده که زیرمجموعه آن، کمیته‌های اجرایی است.
 سردار یوسفی افزود: برخی کمیته‌ها به مرحله برنامه ریزی رسیدن، اما کمیته روابط عمومی باتوجه به نقش مهم در انعکاس برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی هنوز به مرحله برنامه ریزی نرسیده است که باید از سوی استانداری پیگیری شود.
وی با بیان اینکه یکی از بحث ها، درخصوص انعکاس خبر‌ها که در حال پیگیری است، سایت کنگره شهداست، گفت: زیرساخت سایت توسط کمیته فناور دنبال می‌شود، اما از الان لازم است موضوع زیرساخت به جد دنبال شود.
دبیر اجرایی کنگره ملی ۲ هزار شهید استان گفت: کانال‌های رسمی کنگره در فضای مجازی روبیکا و ایتا از قبل راه اندازی شده، اما نیاز به ترویج بیشتر برای جذب مخاطب بالاتر دارد و در این زمینه صداوسیما و سایر رسانه‌ها باید پای کار باشند تا نقش خود در زمینه تبیین را ایفا کنند.
سردار یوسفی گفت: در کمیته رسانه، ما انتظار داریم در این دوسال برنامه‌ها از نظر کمیت و کیفیت با شیب ملایم اوج بگیرد و تنوع برنامه‌ها بیشتر و در دل سایر برنامه‌ها موضوع شهید و شهادت گنجانده شود.

وی با بیان اینکه زودتر باید وارد مرحله اجرا بشویم و از مرحله برنامه ریزی خارج شویم افزود: ظرفیت رسانه، ظرفیت سنگینی است و باید نهایت استفاده در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ببریم.
دبیر اجرایی کنگره ملی ۲ هزار شهید استان گفت: در ترویج فرهنگ شهادت باید همه سلیقه‌ها را پای کار بیاوریم چرا که در این زمینه تفکر و جناح مطرح نیست.
مدیرکل صداوسیمای استان هم ضمن ارائه گزارشی از اهم پیش بینی های صورت گرفته توسط این رسانه در معاونت‌های مختلف گفت: باید شرح وظایف کمیته‌ها مشخص‌تر و روشن‌تر شود، چرا که این موضوع سبب بهتر شدن کار‌ها می‌شود.

نظر شما