شناسهٔ خبر: 67243542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین مددجویان در میاندوآب، چهاربرج و باروق

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب از توزیع گوشت قربانی بین یک هزار و ۲۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در میاندوآب، چهاربرج و باروق خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، چوپان نژاد با اشاره به اینکه امسال نیز تهیه گوشت قربانی برای نیازمندان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب بود، گفت: در این راستا گوشت قربانی، با کمک خیرین و نیکوکاران تهیه و در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در میاندوآب، چهاربرج و باروق هم‌زمان با روز عید قربان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با بیان اینکه این عیدانه بین یک هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع شده است، اظهار کرد: در این طرح با کمک خیرین و نیکوکاران ۳۵۰ کیلو گوشت خریداری و به‌ازای هر خانوار یک کیلو گوشت قربانی توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: هم چنین به مناسبت عید سعید قربان و در قالب طرح نذر قربانی نیز ۱۰ رأس قربانی به همت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این شهرستان ذبح و گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

چوپان نژاد گفت: قدردان کمک‌های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان هستیم.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که خیرین نیکوکار همواره یارو مددکار ما بوده‌اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده‌اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس و دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه را در بخش‌هایی عهده‌دار شدند و در این میان به‌تنهایی و یا با همکاری سایر نهادها از جمله سپاه، بسیج، خیرین و مردم به یاری محرومان جامعه می‌شتابند که از آن جمله می‌توان به اهدای جهیزیه، ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز اشاره کرد.

 

نظر شما