شناسهٔ خبر: 67785973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گزارش ایرنا از یک نمایشگاه

اقتصاد به توان مردم در بیرجند

بیرجند_ ایرنا _نمایشگاه «اقتصاد به توان مردم» از دستاوردهای روستاییان و عشایر عصر دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان در میدان ابوذر بیرجند گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی است که توانمندی‌های تولیدی روستاییان و عشایر استان در بخش های مختلف را به نمایش می‌گذارد.

علیرضا عباس زاده افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز با حضور ۱۰۰ تولید کننده در ضلع شرقی میدان ابوذر دایر است.

وی با بیان اینکه روستاها و عشایر ظرفیت بالایی از تولید دارند و باید پایدار بمانند گفت: اقتصاد به توان مردم در این نمایشگاه توجه جامعه را به ظرفیت روستاییان برای اشتغال و رونق اقتصادی جلب می‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بسیج سازندگی دوره‌های آموزشی با همکاری دانشگاه بیرجند برگزار می‌کند تا تولیدکنندگان بتوانند با الگوی صحیح و علمی نسبت به بازاریابی و برندسازی اقتصادی محصولات خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: مهمترین کار این است که فعالیت تولیدی را اقتصادی کنیم تا سودآور شود و برای تولیدکنندگان درآمد داشته باشد.

عباس زاده اظهارامیدواری کرد با برگزاری این نمایشگاه‌ها و تجربیات دوره ای، ظرفیت برای تولیدکنندگان خرد در حوزه اشتغال و تولید فراهم شود تا بازاریابی خوبی داشته باشند.

نظر شما