شناسهٔ خبر: 67251678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جمع‌آوری ۸۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی در عید قربان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال کمک در ایام منتهی به عید قربان در استان جمع آوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از قربانگاه مرکزی کمیته امداد آذربایجان غربی بازدید و از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد و همچنین خیران تقدیر و تشکر کرد.

رضا مهرافروز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در این بازدید از فعالیت ۲۲ پایگاه و قربانگاه در ایام منتهی به عید قربان در استان خبر داد و افزود: سال گذشته ۶۴۰ میلیارد ریال کمک در ایام منتهی به عید قربان در آذربایجان غربی جمع‌آوری شد که امسال این رقم از ۸۰۰ میلیارد ریال فراتر بوده است.

همچنین نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز با حضور در کشتارگاه دام ارومیه، از روند ذبح شرعی بازدید و به اهميت رعايت اصول بهداشتی تاكيد کرد.

وی از اقدامات اداره‌كل دامپزشكی استان در بحث هماهنگی و ايجاد زیرساخت‌های مناسب برای ساماندهی ذبح در بحث شرعی و بهداشتی و همچنين هشدارهای اين اداره كل در پیشگیری از وقوع بيماری‌ها قدردانی كرد.

در اين بازديد، سیدامید خلیل‌زاده، مديركل دامپزشكی استان نيز با ارائه گزارشی از مباحث مرتبط با نظارت‌های بهداشتی و شرعی و تشكيل اكيپ‌های ثابت و سيار در سطح استان ويژه ايام عيد مبارک قربان پرداخت.

نظر شما