شناسهٔ خبر: 67243073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله تاکید کرد

حضور حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار و عزت کشور

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر لزوم دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: رئیس جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود قدرت چانه‌زنی نظام در همه عرصه‌ها را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله در دیدار با پاسداران و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیک هستیم. شرایط حساس است و تا رسیدن به قله می‌بایست فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: اگر دقت لازم را نداشته باشیم، تکالیف خود را برای طی مسیر ندانیم و نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم، بی‌شک با شکست مواجه می‌شویم. در سال‌های اخیر ملت ایران آزمون‌های متعددی را پشت سر گذاشته که مسیر انقلاب را پیچیده و سخت کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان غربی و آمریکایی معترض به جنایات رژیم صهیونیستی می‌فرمایند « شما سمت درست تاریخ ایستاده‌اید واستکبارستیزی یاری مظلوم، حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از مهمترین کارهای شماست.»

سردار عمومهدی با تاکید بر لزوم دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: بایستی شرایط و بستر آگاهی‌بخشی را فراهم کنیم تا مردم در انتخابات حضور پُر رنگی داشته باشند. اقشار مختلف بسیج در این زمینه می‌توانند به سهم خود نقش‌آفرین باشند.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان و فعالان عرصه فرهنگی، ورزشی و بسیجی برای تبیین اهمیت حضور در انتخابات، افزود: رئیس جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود قدرت چانه‌زنی نظام در همه عرصه‌ها را افزایش می‌دهد.

نظر شما