شناسهٔ خبر: 67242663 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پلوپز هوشمند و ۳ لیتری شیائومی با قیمت ۵۰ یورو از راه رسید - اکون

اقتصاد ایران: پلوپز هوشمند جدید شیائومی سه لیتر حجم دارد و می‌تواند با اپلیکیشن مخصوص از راه دور کنترل شود.

صاحب‌خبر -

شیائومی از پلوپز هوشمند چندکاره‌ی خود برای بازار بین‌المللی رونمایی کرد. قیمت پلوپز جدید شیائومی ۵۰ یورو است و چندین قابلیت‌ کاربردی دارد.

پلوپز هوشمند شیائومی ظرفیت سه لیتری دارد که می‌تواند تا ۱۰ کاسه‌ی برنج را طبخ کند. این ویژگی باعث می‌شود تا پلوپز هم برای وعده‌های غذایی تک‌نفره و هم برای خانواده انتخابی مناسب محسوب شود.

شخصی درحال استفاده از پلوپز هوشمند شیائومی Xiaomi

یکی از قابلیت‌های برجسته‌ی پلوپز شیائومی، سازگاری آن با اپلیکیشن Xiaomi Home است که به کاربران امکان کنترل از راه دور پلوپز را می‌دهد. به‌لطف این قابلیت می‌توان تنظیمات پخت‌وپز مانند زمان پخت برنج را مستقیماً از طریق گوشی هوشمند کنترل کرد.

پلوپز هوشمند شیائومی از نمای بالا روی میز Xiaomi

پلوپز جدید شیائومی از چندین دکمه و یک نمایشگر بهره می‌برد که زمان باقی‌مانده‌ی پخت را نشان می‌دهد. لوازم جانبی مفیدی مانند سبد بخارپز، کف‌گیر برنج، ملاقه و پیمانه‌ی اندازه‌گیری همراه با آن ارائه می‌شود. درپوش داخلی و دریچه‌ی بخار، جداشدنی هستند که فرایند تمیزکردن را آسان‌تر می‌کند.

مقالات مرتبط
  • شیائومی زودپز ۱٫۵ لیتری چندکاره معرفی کرد
  • آیا می‌دانستید اولین محصول شیائومی گوشی هوشمند نبود؟

پلوپز شیائومی به المنت گرمایشی پرقدرت مجهز است که برنج را به‌طور یکنواخت می‌پزد، از حسگرهای دما برای جلوگیری از سوختن برنج بهره می‌برد، قابلیت گرم نگه‌داشتن برنج تا ۱۲ ساعت را دارد و به کاربران امکان می‌دهد تا پخت‌و‌پز را از ۲۴ ساعت قبل تنظیم کنند.

پلوپز هوشمند شیائومی با ابعاد ۳۲۵ در ۲۴۴ در ۲۰۲ میلی‌متر، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. دیگ داخلی دستگاه از آلیاژ آلومینیوم با روکش نچسب ساخته شده است که به سهولت تمیز‌کردن آن کمک می‌کند.

نظر شما