شناسهٔ خبر: 67242269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ستاره پرسپولیس بازیکن مورد علاقه مدیرعامل سپاهان است!

مهدی آذربایجانی در بخش پایانی صحبت‌هایش با برنامه فوتبال برتر به یک سوال چالش برانگیز پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

مهدی آذربایجانی مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان ساعاتی پیش در آخرین بخش برنامه فوتبال برتر، گفتگویی تصویری با محمدحسین میثاقی داشت و درباره موضوعات مختلفی نظیر برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با او هم صحبت شد.

اما بخش جالب توجه گفتگوی محمدحسین میثاقی و مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان جایی بود که او آخرین سوال را از او پرسید. 

میثاقی از آذربایجانی پرسید که بازیکن مورد علاقه خود را در خارج از ایران و همین‌طور ایران بگوید که او پاسخ جالب توجهی به این سوال داشت.

مدیرعامل سپاهان از مهدی ترابی به عنوان بازیکن مورد علاقه خود در فوتبال ایران نام برد و این در حالی است که ستاره‌های شاخصی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی به میدان می‌روند و البته بازیکن خارجی مورد علاقه مدیرعامل سپاهان کریستیانو رونالدو بود.

ستاره پرسپولیس بازیکن مورد علاقه مدیرعامل سپاهان است!

این صحبت‌ها و علاقه مدیرعامل سپاهان به مهدی ترابی در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن ملی پوش قراردادش با سرخپوشان به پایان رسیده و به دلیل مسائل مالی مشکلاتی برای تمدید قرارداد او وجود دارد. 

سپاهان طی دو سه سال اخیر موفق به جذب چندین ستاره شاخص از استقلال و پرسپولیس شده و حالا این صحبت‌های مدیرعامل سپاهان شاید تلاشی برای جذب یکی دیگر از ستاره‌های پرسپولیس باشد.

نظر شما