شناسهٔ خبر: 67238649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازیکن علاقه مدیرعامل سپاهان: ستاره پرسپولیس!

مهدی آذربایجانی در بخش پایانی صحبت‌هایش با برنامه فوتبال برتر به یک سوال چالش برانگیز پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، مهدی آذربایجانی مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان ساعاتی پیش در آخرین بخش برنامه فوتبال برتر گفتگویی تصویری با محمد حسین میثاقی داشت و درباره موضوعات مختلفی نظیر برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با او هم صحبت شد.

اما بخش جالب توجه گفتگوی محمدحسین میثاقی و مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان جایی بود که او آخرین سوال را از او پرسید. 
میثاقی از آذربایجانی پرسید که بازیکن مورد علاقه خود را در خارج از ایران و همین‌طور ایران بگوید که او پاسخ جالب توجهی به این سوال داشت.

مدیرعامل سپاهان از مهدی ترابی به عنوان بازیکن مورد علاقه خود در فوتبال ایران نام برد و این در حالی است که ستاره‌های شاخصی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی به میدان می‌روند و البته بازیکن خارجی مورد علاقه مدیرعامل سپاهان کریستیانو رونالدو بود.

این صحبت‌ها و علاقه مدیرعامل سپاهان به مهدی ترابی در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن ملی پوش قراردادش با سرخپوشان به پایان رسیده و به دلیل مسائل مالی مشکلاتی برای تمدید قرارداد او وجود دارد. 

سپاهان طی دو سه سال اخیر موفق به جذب چندین ستاره شاخص از استقلال و پرسپولیس شده و حالا این صحبت‌های مدیرعامل سپاهان شاید تلاشی برای جذب یکی دیگر از ستاره‌های پرسپولیس باشد.

2044883 مدیرعامل سپاهان بلافاصله پس از پایان برنامه یک استوری با پس زمینه عکس تیمی سپاهان در آخرین بازی این تیم مقابل گل‌گهر منتشر کرد تا به نوعی دل ستاره‌های تیمش را به دست آورده باشد. او البته در ادامه به صورت غیرمستقیم از علاقه خود برای جذب مهدی ترابی و بازیکنانی نوشته که لیاقت پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

نظر شما