شناسهٔ خبر: 67242177 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

هشدار به پناهندگان مودریچ و رونالدو؛ در آینده‌ای نزدیک کلیت فوتبال ایران متضرر خواهد شد!

اعضای کادرفنی تیم ملی این همه پدیده جوان در فوتبال دنیا را رها و چند سوپراستار استثنایی و پابه‌سن گذاشته را برای عدم جوانگرایی نشان کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، ۴۸ساعت بعد از آنکه قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌ای مدعی شد سن و سال بازیکنان اهمیت چندانی ندارد و برای دفاع از ایده خودش به حضور کریس رونالدوی ۳۹ساله در تیم ملی پرتغال اشاره کرد، نوبت به دستیار او رحمان رضایی رسید که توجیه مشابهی بتراشد و تنها مصداقی جدید برای آن پیدا کند. بازیکن مورد اشاره رحمان، لوکا مودریچ ۳۸ساله در تیم ملی کرواسی بود.

بخش شگفت‌انگیز ماجرا اینجاست که چرا اعضای کادرفنی تیم ملی این همه پدیده جوان در فوتبال دنیا را رها کرده‌اند و فقط همین چند سوپراستار استثنایی و پابه‌سن گذاشته را می‌بینند؟ چطور می‌شود یامال ۱۶ساله را در تیم ملی اسپانیا ندید یا اندریک ۱۷ساله را که در تیم ملی برزیل غوغا به پا کرده از قلم انداخت و فقط از مودریچ و رونالدو مثال زد؟ فوتبال حرفه‌ای در جهان به‌صورت مستمر به سمت جوان‌شدن پیش می‌رود و اگر نخواهید اینها را ببینید، در آینده‌ای نزدیک کلیت فوتبال ایران متضرر خواهد شد. حالا شما این اصول بدیهی را کنار بگذارید و به نوادری مثل مودریچ چنگ بیندازید تا در نهایت ببینیم دودش به چشم چه‌کسی خواهد رفت!

نظر شما